کد خبر : 21248
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 20:44

بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرماهشهر با اولویت مناطق محروم تنظیم‌و برای تایید نهایی به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شد

از مهمترین اولویت های بودجه سال ۱۴۰۱ می توان به توزیع عادلانه خدمات به مناطق محروم از جمله شهرک های طالقانی، رجایی، کاریابی و مناطق فاز ۶ و ۷ اشاره کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، حسین صفری شهردار بندرماهشهر تدوین و تنظیم بودجه سال ۱۴۰۱ را یکی از مهم ترین اقدامات

از مهمترین اولویت های بودجه سال ۱۴۰۱ می توان به توزیع عادلانه خدمات به مناطق محروم از جمله شهرک های طالقانی، رجایی، کاریابی و مناطق فاز ۶ و ۷ اشاره کرد.

IMG 20211129 WA0057 بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرماهشهر با اولویت مناطق محروم تنظیم‌و برای تایید نهایی به شورای اسلامی شهر ارجاع داده شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، حسین صفری شهردار بندرماهشهر تدوین و تنظیم بودجه سال ۱۴۰۱ را یکی از مهم ترین اقدامات امسال عنوان کرد و گفت: مهمترین موضوع پیش روی ما تهیه و تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بوده است، اهمیت تنظیم و تدوین این بودجه می تواند عملکرد این دوره شهرداری را نشان دهد که با اولیت مناطق محروم و تکمیل پروژه های نیمه تمام تنظیم شده است.

صفری افزود: در تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ توزیع عادلانه خدمات را در دستور کار قرار داده ایم تا از کمبودهای مناطق محروم و حاشیه ای کاسته و خدمات بصورت مناسب به شهروندان عزیز ارائه شود.

شهردار بندرماهشهر در ادامه عنوان کرد: بهسازی ورودی های شهر در شان مردم بندرماهشهر، تکمیل پارک های مجیدیه و خورسیف و پارک سرپوشیده و همچین تکمیل پروژه مهم دفع آب های سطحی از جمله برنامه های مهم سال آینده ما خواهد بود.

حسین صفری بودجه شهرداری با به دو قسمت عمرانی و جاری تقسیم کرد و بیان داشت: اساس عملکرد سال آینده را بر مبنای فعالیت های عمرانی و زیرساختی گذاشته و به همین منظور ۶۰ درصد از بودجه را به این موضوع و ۴۰ درصد را به فعالیت های جاری از جمله حقوق کارکنان و برنامه های مناسبتی تخصیص داده ایم.

شهردار بندرماهشهر در انتها با امیدواری از خدمت رسانی مناسب به مردم بندرماهشهر گفت: اساس کار و فعالیت های ما خدمت رسانی و توزیع عادلانه خدمات شهری به مردم بندرماهشهر خصوصا مناطق کم برخوردار است تا بتوانیم شهری در شان مردم شریف و عزیز بندرماهشهر داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.