بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب اهواز نیازمند اصلاح فوری است

خوزتاب : سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اهواز فرسوده و نیازمند اصلاح است، گفت: از حدود ۲۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان اهواز، بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از آن به شکلی فرسوده و خراب است که باید

خوزتاب : سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اهواز فرسوده و نیازمند اصلاح است، گفت: از حدود ۲۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان اهواز، بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از آن به شکلی فرسوده و خراب است که باید به صورت فوری بازسازی و اصلاح شود.
فاضلاب اهواز 615x350 300x171 بیش از 1100 کیلومتر از شبکه فاضلاب اهواز نیازمند اصلاح فوری است
صادق حقیقی پور با اشاره به فرسودگی شبکه فاضلاب شهر اهواز اظهار کرد: شبکه‌های فاضلاب در بسیاری از نقاط شهر اهواز بیش از ۴۰ سال است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند و این مساله باعث شده در بسیاری از نقاط شاهد فرسودگی آن‌ها باشیم.
وی افزود: شبکه‌های فاضلاب اجرا شده در سالیان دور از جنس لوله‌های آزبست سیمانی بوده و بیشتر آن‌ها دارای پوشش داخلی نبوده‌اند. این لوله‌های مورد استفاده در شبکه‌ها متناسب با فضای خورندگی فاضلاب‌ها نبوده‌اند و از این رو در طول مدت زمان استفاده فرسوده شده‌اند.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: این لوله‌ها به دلیل بارهای زیاد از جمله شرایط سیلابی و یا بارندگی‌های شدید، دچار نشست و ریزش‌های طولانی و عمیق شده‌اند و این شرایط باعث شده است تا شبکه فاضلاب اهواز فلج شود.

حقیقی پور با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر اهواز فرسوده و نیازمند اصلاح است، تصریح کرد: از حدود ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان اهواز، بیش از یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از آن به شکلی فرسوده و خراب است که باید به صورت فوری بازسازی و اصلاح شود.

وی ادامه داد: در این زمینه با اجرای طرح کلکتورهای جمع‌آوری فاضلاب و انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه‌ها، می‌توان شرایط را به نحوی فراهم کرد تا مشکلات شهر اهواز در بحث فاضلاب قابل کنترل شود و باری که بر روی این شبکه است تا حدودی کاهش داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.