کد خبر : 21942
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 23:36

رٸیس دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز:

تاسیس دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز از صدور مجوز تاسیس دانشکده مهارت و کارافرینی در دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز خبر داد.

IMG 20220221 WA0031 1 تاسیس دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی رییس پور گفت: تاسیس دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی یک رویداد ملی در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها است.

 

 

او می گوید: تدوین نظام‌نامه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی منطبق بر رویکرد دانشگاه کارآفرین و تربیت حرفه‌ای در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

 

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز گفت: مهمترین اهداف این نظام نامه، تدوین استاندارد‌های آموزشی مبتنی بر شایستگی‌های حرفه ای، برنامه ریزی جهت گسترش انواع آموزش‌های فنی و حرفه ای، مهارتی و توسعه رشته‌ها در قالب خوشه‌های حرفه‌ای متناسب با آمایش ملی و استانی و شهرستان برای مهارت افزایی دانشجویان است.

 

 

تاسیس دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز یک رویداد مهم است که در همین راستا و با هدف تحقق اهداف ترسیم شده، صورت می‌گیرد.

 

 

ارائه آموزش‌های لازم برای اشتغال متناظر با مهارت‌های شغلی مورد نیاز منطقه و همچنین ارتقای اثربخش و شایستگی‌های منابع انسانی را از جمله اهداف تاسیس دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.