کد خبر : 20948
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 9:33

تایید مواردی از اُمیکرون در برخی شهرهای خوزستان

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: پس از بررسی های لازم توسط آزمایشگاه انستیتوپاستور ایران، مواردی از اُمیکرون در چند شهر خوزستان تایید شده است. محمد علوی، رئیس مرکز بهداشت خوزستان در این باره اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم از گسترش بیماری در استان جلوگیری کنیم و همچنان وضع خوب استان را حفظ کنیم باید سه

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: پس از بررسی های لازم توسط آزمایشگاه انستیتوپاستور ایران، مواردی از اُمیکرون در چند شهر خوزستان تایید شده است.

1343665516 تایید مواردی از اُمیکرون در برخی شهرهای خوزستان

محمد علوی، رئیس مرکز بهداشت خوزستان در این باره اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم از گسترش بیماری در استان جلوگیری کنیم و همچنان وضع خوب استان را حفظ کنیم باید سه راهکار عمده و مهم را انجام دهیم.

وی افزود: انجام واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بیماریابی و بررسی موارد تماس و ایزوله کردن بیماران مثبت راهکارهای مهم برای مقابله با سویه جدید کرونا است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در چند روز اخیر موارد بیماری در دنیا شتاب بالایی پیدا کرده به طوری که روزانه از حدود ۶۷۰ هزار نفر به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر افزایش یافته که ناشی از سویه اُمیکرون است.

وی با بیان اینکه موارد اُمیکرون در کشور ما در حال افزایش است افزود: افرادی که هنوز نسبت به دریافت نوبت دوم واکسن خود اقدام نکرده اند باید هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

در حال حاضر تمامی شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند همچنین تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.