کد خبر : 21922
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 12:38

تبلور روحیه جهادی در پتروشیمی غدیر/ فشرده‌ترین اورهال غدیر با موفقیت و بدون حادثه به پایان رسید/کرونا هم مانع خدمت نشد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

پس از انجام موفقیت آمیز دو پروژه رفع گلوگاه تولید در پتروشیمی غدیر به منظور بالا بردن ظرفیت تولید، فشرده‌ترین عملیات تعمیرات و اورهال پتروشیمی غدیر بدون توقف و کاهش تولید و با حداکثر بهره‌وری و بدون حادثه انجام شد.

IMGL2192 1280x720 تبلور روحیه جهادی در پتروشیمی غدیر/ فشرده‌ترین اورهال غدیر با موفقیت و بدون حادثه به پایان رسید/کرونا هم مانع خدمت نشد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، بزرگترین تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی غدیر در تمامی واحدهای فرآیندی این مجتمع، با هدف افزایش بهره وری و بدون کاهش تولید و در کمترین زمان، به اتمام رسید.

از اهداف برگزاری تعمیرات اساسی این مجتمع، می توان به رفع گلوگاه‌های تولید و دستیابی به تولید پایدار، کاهش ریسک عملیاتی در دوره بهره برداری واحدها و از همه مهمتر، افزایش ظرفیت تولید، اشاره کرد.

نقطه حائز اهمیت در اجرای این پروژه، توجه به ضرورت پیاده سازی دقیق ضوابط ایمنی و HSE بود؛ دوره تعمیراتی که تلاش شد بدون کوچکترین حادثه انسانی و مالی، با موفقیت در زمان بندی تعیین شده به پایان برسد.

نکته متمایز این پروژه، حضور مدیران شرکت بصورت ۲۴ ساعته و تمام وقت در طول مدت تعمیرات اساسی بود که با توجه به فراگیری ابتلا به اُمیکرون و ابتلای تعدادی از پرسنل عملیاتی شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل کار خود قرنطینه شده و از طریق سیستم های ارتباطی، فعالیت ها را رصد و پیش می بردند تا کوچکترین توقف متوجه کار و عملیات تعمیرات نشود.

از دیگر شاخصه های مهم این تعمیرات اساسی، ایجاد فرصتی بود تا واحد تعمیرات به انجام برخی فعالیت ها، از جمله تست تنظیم رله های برق، سرویس رسانی به موقع به نیروها، تمیزکاری الکتروموتورها، تعویض، کابل کشی جدید و تمیزکاری و آچارکشی فیدرها و… بپردازد.

در این تعمیرات فشرده بیش از ۷۰۰ عدد پرمیت سرد و گرم و فضای بسته توسط واحد بهره برداری همزمان در هر سه واحد مختلف با بیش از ۶۰ فعالیت اصلی صادر شد که از مهمترین آنها می‌توان به تعویض مبدل های EA_314 (که برای اولین بار پس از راه اندازی مجتمع تعویض شده بود) اشاره کرد.

همچنین تعویض مبدل های حساس و به دنبال آن عملیات کوره کراکر، بیرون کشیدن ۱۷ عدد گان کوئینچر، تمیزکاری ۵۱ عدد نازل و همچنین اصلاح بیش از ۳۰ عدد از کنترل ولوهای واحدها با ارسال به کارگاه جهت سرویس و تعویض قطعات و… انجام شد.

لازم بذکر است با توجه به کار فشرده، با نظارت های دقیق و گسترده ایمنی و به لطف خداوند هیچگونه حادثه ای در این‌ پروژه رخ نداد.

گفتنی است، پیش از این نیز در ماه های آذر و دی سال جاری، دو پروژه رفع گلوگاه تولید در پتروشیمی غدیر با موفقیت انجام شد.

IMGL1964 1280x720 تبلور روحیه جهادی در پتروشیمی غدیر/ فشرده‌ترین اورهال غدیر با موفقیت و بدون حادثه به پایان رسید/کرونا هم مانع خدمت نشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.