کد خبر : 23222
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 17:02

با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان خوزستان صبح امروز صورت گرفت:

تجلیل ازآموزگاران تلاشگر و معلمان نمونه ی استانی و منطقه ای شهرستان رامهرمز

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، امروز یکشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم تجلیل از معلمان نمونه‌ی استانی و منطقه ای با حضور حمیدی نژاد مدیر کل آموزش وپرورش استان خوزستان، موسوی معاون مدیرکل، مسئول حراست استان، مسئول ارزیابی و عملکرد استان، امام جمعه شهرستان رامهرمز، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر رامهرمز، مدیر آموزش وپرورش رامهرمز، اعضای حوزه ستادی آموزش وپرورش شهرستان رامهرمز،و جمع حداکثری مدیران و معلمان به میزبانی آموزش وپرورش شهرستان رامهرمز در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

IMG 20220508 WA0092 تجلیل ازآموزگاران تلاشگر و معلمان نمونه ی استانی و منطقه ای شهرستان رامهرمز IMG 20220508 WA0086 تجلیل ازآموزگاران تلاشگر و معلمان نمونه ی استانی و منطقه ای شهرستان رامهرمز

IMG 20220508 WA0087 تجلیل ازآموزگاران تلاشگر و معلمان نمونه ی استانی و منطقه ای شهرستان رامهرمز IMG 20220508 WA0091 تجلیل ازآموزگاران تلاشگر و معلمان نمونه ی استانی و منطقه ای شهرستان رامهرمز

سید عزیزاله موسوی مدیر آموزش وپرروش شهرستان رامهرمز ضمن عرض خیر مقدم و خوشآمد گویی و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: ما معلم هستیم و هم درکشوری زندگی می کنیم که با ارزشها و قرآن و ولایت همخوانی و همراهی داریم.

مدیر آموزش وپرورش رامهرمز افزود:وجود معلم به مثابه آب خوردن است؛ انسان با آب زنده می ماند و با معلم روح انسان زنده می ماند. انسان با سواد و با تربیت می شود، شهید سلیمانی و همه کسانی که به انسانیت و بشریت خدمت می کنند.

در ادامه موسوی به تشریح مشکلات آموزش وپرورش و برشمردن اقدامات انجام شده دراین مدیریت پرداختند.

سپس محمدبرنا معاون آموزش ابتدایی شهرستان رامهرمز به ارائه گزارش عملکرد و شرح برنامه های آتی معاونت آموزش ابتدایی و پخش کلیپ فعالیت های آموزشی این حوزه پرداختند.

در ادامه موسوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تقدیرو تشکر از حوزه آموزش ابتدایی شهرستان رامهرمزگفت: جایگاه معلم جایگاه بسیار رفیعی است. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

معاون مدیر کل افزود: هرجای دنیا صحبت از توسعه می شود، جایگاه معلم، مولفه انسانی و نیروی انسانی با کیفیت معرفی می شود. و انصافا شهرستان رامهرمز در بحث کیفیت بخشی آموزش در حوزه ابتدایی بسیار عملگرا بوده است و برنامه های بسیار خوبی را برای توانمند سازی معلمان داشته است.

حمیدی نژاد مدیر کل آموزش وپرورش ضمن تقدیر و تشکراز مدیران و معلمان شهرستان رامهرمز با تاکید بر نقش بی بدیل معلمان ابتدایی در تربیت نسل های آینده انقلاب؛ خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص نیروی انسانی و کیفیت بخشی در حوزه آموزش مهمترین ضرورت حال حاضر آموزش و پرورش ابتدایی است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه آموزش ابتدایی؛ توضیح داد: کیفیت بخشی به روند آموزش و نیز ارتقای شاخص نیروی انسانی و نیز حمایت از معلمان دوره ابتدایی از جمله برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه آموزش و پرورش ابتدایی است.

در پایان مراسم از معلمان ابتدایی تلاشگر و معلمان نمونه استانی و منطقه ای با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

قابل ذکر است : تلاوت آیاتی از قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، اجرای گروه سرود دانش آموزی آموزشگاه پسرانه راه روشن و حافظ خوانی دانش آموزان دختر آموزشگاه زهره توکل از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.