کد خبر : 5144
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398 - 14:14

تداوم خدمات شهری در اهواز همزمان با مدیریت سیلاب و اجرای ایمن سازی سواحل کارون

منصور کتانباف گفت:  شهرداری اهواز همزمان با مقابله با پیشروی کارون به سواحل، امور جاری خود را در زمینه های مختلف ادامه می دهد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، شهردار اهواز توضیح داد: از روزهای نخست سال جاری و در حالیکه مجموعه شهرداری اهواز مشغول اقدامات نوروزی در شهر بودند، موضوع پیشروی کارون به سمت

منصور کتانباف گفت:  شهرداری اهواز همزمان با مقابله با پیشروی کارون به سواحل، امور جاری خود را در زمینه های مختلف ادامه می دهد.

IMG ۲۰۱۹۰۴۰۷ ۱۵۱۱۴۲ 300x300 تداوم خدمات شهری در اهواز همزمان با مدیریت سیلاب و اجرای ایمن سازی سواحل کارون

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، شهردار اهواز توضیح داد: از روزهای نخست سال جاری و در حالیکه مجموعه شهرداری اهواز مشغول اقدامات نوروزی در شهر بودند، موضوع پیشروی کارون به سمت سواحل داخل شهر که بر اثر رها سازی آب سدهای بالادست بوجود آمده بود، یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین بویژه در شهرداری اهواز شد و این امر باعث آماده باش و تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری اهواز شد.

کتانباف ادامه داد: همزمان با آماده باش نیروهای شهرداری اهواز در موضوع مقابله با سیلاب احتمالی ناشی از بالا آمدن بی سابقه سطح آب کارون که با تلاش شبانه روزی مانع از ورود آب به شهر شدند، این سازمان از وظایف ذاتی و برنامه های خود در زمینه های مختلف عمرانی، خدماتی و… عقب نمانده و تلاش می کند در کنار مدیریت بحران، امور جاری خود را به انجام برساند.

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت که در روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد از سر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در منطقه هشت عملیات روکش آسفالت در کوی طلاب و همچنین در محدوده ۳۰۰دستگاه منازل بهزیستی در جریان است.

شهردار اهواز افزود: با توجه به بسته بودن مسیرهای ساحلی به دلیل امکان پیشروی آب رودخانه، فرصت مناسبی برای لکه گیری گسترده بوجود آمده است که فعلا جاده ساحلی غربی بین پل شهید دقایقی(سوم) و پل سیاه در جریان است.

وی خبر داد: طی روزهای آینده ترمیم و روکش معابر در خیابان جمهوری اسلامی نیز انجام می شود.IMG ۲۰۱۹۰۴۰۷ ۱۵۱۳۰۴ 300x300 تداوم خدمات شهری در اهواز همزمان با مدیریت سیلاب و اجرای ایمن سازی سواحل کارون

به گزارش خوزتاب،منصور کتانباف با اشاره به شروع مجدد پروژه های کلان و زیرساختی بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف (چهارشیر) نیز تا چند روز آینده آغاز می شود و محور L200  از فلکه نخل به سمت سه راه فرودگاه نیز که پیشرفت فیزیکی بالایی دارد بزودی زیربار ترافیک می رود و همزمان عملیات محورL500 از دروازه به سمت سه راه فرودگاه نیز انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.