ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به مرزهای سه‌گانه

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش حجم بازگشت زوار، ترافیک در محورهای منتهی به مرزها سنگین و نیمه سنگین است. رحمان صادقی با اشاره به وضعیت ترافیک در مرز های کشور اظهار داشت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و همچنین گزارشات دریافتی از گشت های راهداری که

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش حجم بازگشت زوار، ترافیک در محورهای منتهی به مرزها سنگین و نیمه سنگین است.

2615833 300x183 ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به مرزهای سه‌گانه

رحمان صادقی با اشاره به وضعیت ترافیک در مرز های کشور اظهار داشت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و همچنین گزارشات دریافتی از گشت های راهداری که در طول مسیر ها و محور های مختلف کشور در حال تردد و گشت زنی هستند؛ ترافیک سنگین و نیمه سنگینی در محورهای منتهی به مرزها گزارش شده است.

وی افزود: در محور های منتهی به مرز مهران، از نظر ترافیکی در حال حاضر در محور صالح آباد-ایلام و اسلام آباد -ایوان و سه راهی شباب به سمت حمیل شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

صادقی در ادامه به وضعیت سایر محور ها اشاره کرد و بیان داشت: در محور مهران به سمت صالح آباد شاهد ترافیک سنگین هستیم و محور مهران به سمت ایلام برای تخلیه بار ترافیکی از روز گذشته ساعت ۱۶ تا اطلاع ثانوی به صورت یک طرفه است.

وی تاکید کرد: همچنین برای افرادی که قصد تردد به سمت مهران را دارند محور جایگزین ایلام-ملکشاهی-مهران در نظر گرفته شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: اما در محور شلمچه به سمت خرمشهر در محدوده پایانه مرزی شاهد ترافیک سنگین هستیم و در استان کرمانشاه نیز در محور کرمانشاه-بیستون-سرابله و سه راهی حمیل، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.