کد خبر : 10802
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 8:35

تشكیل گروه ویژه حفاظت از خطوط لوله در شركت بهره برداری نفت و گازآغاجاری

در راستاي صيانت و حفاظت از خطوط لوله جرياني در حوزه جغرافياي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، گروه ويژه حفاظت از خطوط لوله با مديريت اداره حراست تشكيل شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري گروه ويژه با دستور مدير عامل اين شركت

در راستاي صيانت و حفاظت از خطوط لوله جرياني در حوزه جغرافياي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، گروه ويژه حفاظت از خطوط لوله با مديريت اداره حراست تشكيل شد.
IMG 20190908 130259 593 300x199 تشكیل گروه ویژه حفاظت از خطوط لوله در شركت بهره برداری نفت و گازآغاجاری
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري گروه ويژه با دستور مدير عامل اين شركت و با هدف پايش و كنترل خطوط لوله جرياني فرعي و صادراتي از طريق بازديد ميداني و مسير گشايي خاكي خطوط با استفاده از ظرفيت هاي داخلي شركت تشكيل گرديد.

شناسايي معارضين حريم خطوط لوله و تأسيسات و اعمال ماده چهارده از طريق سيستم هاي قضايي، بازديد از كارگاهها و صنايع مستقر در ميادين نفتي و همجوار تأسيسات، بازديد از روستاها در محدوده ميادين نفتي با هماهنگي شوراهاي روستايي، كنترل نقاط نمونه گيري و فشارگيري كليه چاههاي توليدي، بررسي شيرخانه ها و غيره را مي توان از اهم وظايف محوله به اين گروه برشمرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.