کد خبر : 21450
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 23:50

تصفیه خانه آب بندرماهشهر وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر آبفا بندرماهشهر از آیین افتتاح و بهره برداری از تصفیه خانه آب بندرماهشهر خبرداد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر ، میرمحمد آقائی، مدیر آبفا بندرماهشهر اظهار کرد: در ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر، تصفیه خانه آب بندرماهشهر که شامل ایستگاه

مدیر آبفا بندرماهشهر از آیین افتتاح و بهره برداری از تصفیه خانه آب بندرماهشهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر ، میرمحمد آقائی، مدیر آبفا بندرماهشهر اظهار کرد: در ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر، تصفیه خانه آب بندرماهشهر که شامل ایستگاه پمپاژ آب، سیستم فیلتراسیون، و سیستم کلرزنی آب میباشد، وارد مدار بهره برداری شد.

آقائی بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه، یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های سطح استان بوده و با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات پیش آمده در سال‌های قبل، به صورت ناقص و نیمه تمام به حال خود رها شده بود، پس از تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدانه پرسنل آبفا شهرستان بندرماهشهر، در نهایت پس از ۱۰ سال استارت خورد.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ و آبرسانی دارای ۸ دستگاه پمپ و الکتروپمپ میباشد که بر اساس وضع موجود هر ۲۴ ساعت از شبانه ۴۶ هزار متر مکعب آب را در شبکه تزریق میکند و بر اساس افق طرح قادر است در هر شبانه روز ۱۴۴ هزار متر مکعب آب را در شبکه پمپاژ نماید.

مدیر آبفا منطقه بندرماهشهر ادامه داد: سیستم فیلتراسیون که شامل ۹ عدد مخزن فیلتر شنی که قادر است ۲۲۰۰ متر مکعب آب در ساعت را تصفیه کند.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه، ۳ تلمبه خانه فرسوده در این شهرستان از مدار خارج شده و این مهم علاوه بر حذف هزینه های استهلاک فراوان در امر تعمیرات، باعث کاهش انرژی می‌شود.

آقائی اشاره کرد: تصفیه خانه آب بندرماهشهر هم اکنون حدود ۵۰ درصد از آب این شهرستان را تامین میکند که با اجرای خط لوپ شهرستان میتواند کلیه مناطق این شهرستان را در بر گیرد.

ایشان اظهار کرد: این پروژه بزرگ روز گذشته با حضور مدیرعامل محترم شرکت آبفا استان خوزستان، امام جمعه محترم شهرستان و حاج حبیب آقاجری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بندرماهشهر و مقامات و مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.