کد خبر : 5484
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 17:42

تعهد خیرین مدرسه ساز خوزستان به هزارو ۵۰۰ میلیاردریال می رسد

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس و مدیرعامل خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: پیش بینی می شود خیرین مدرسه ساز خوزستان امسال یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس اهدا کنند  رضا زدوار روز شنبه در حاشیه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آبادان با بیان اینکه مجموع تعهدات خیرین مدرسه ساز

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس و مدیرعامل خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: پیش بینی می شود خیرین مدرسه ساز خوزستان امسال یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس اهدا کنند n83293743 72991477 300x177 تعهد خیرین مدرسه ساز خوزستان به هزارو 500 میلیاردریال می رسد

رضا زدوار روز شنبه در حاشیه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آبادان با بیان اینکه مجموع تعهدات خیرین مدرسه ساز هر ساله در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان نزدیک به یکهزار میلیارد ریال است، گفت: با توجه به بحث سیل زدگی در مناطق مختلف استان خوزستان و توجه خاص خیرین مدرسه ساز کشور پیش بینی می شود تعهدات خیرین به رشد ۵۰ درصدی برسد.
وی اظهار داشت: در این راستا طی جلسات برگزار شده خیرین مدرسه ساز نگاه ویژه ای به مدارس استان خوزستان داشتند و پیش بینی می شود این تعهد به یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برسد که با این اعتبار می توان بخش عمده از فضای آموزشی مدارس سیل زده در این استان را بازسازی کرد.
زدوار میزان خسارت وارده بر مدارس خوزستان را ۱۵۰مدرسه عنوان کرد و گفت: ۱۵۰ مدرسه در قالب ۳۰۰ کلاس درس در جریان سیل اخیر خسارت دیده و تخریب شدند.
وی در ادامه گفت: بیشترین خسارت ناشی از سیل در مناطق کمتر توسعه یافته همچون دشت آزادگان، آبادان، خرمشهر مناطق زاگرس نشین و دزفول برآورد شده است.
معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس خوزستان افزود: در ۲ سال گذشته تاکنون ۱۵۰ مدرسه توسط خیرین در استان خوزستان ساخته شد که تعدادی از این مدارس تا مهر امسال به بهره برداری می رسند.
زدوار با اشاره به جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در ۳۲ شهر برگزار می شود و تاکنون این جشنواره در پنج شهر خوزستان برگزار شده است.
وی ادامه داد: امروز بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در آبادان با حضور خیرین مدرسه ساز و منطقه آزاد اروند برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.