کد خبر : 22167
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 17:22

تعیین تکلیف کنکور؛ درخواست کمیته مطالبه گری بسیج فرهنگیان استان خوزستان از وزیر آموزش و پرورش

خوزتاب، اخبار خوزستان؛

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کمیته مطالبه گری بسیج فرهنگیان استان خوزستان در جهت رفع دغدغه های دانش آموزان سراسر کشور، در نامه ای از وزیر آموزش و پرورش خواست، نسبت به کنکور سراسری تعیین تکلیف کند.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

 

« بِسم اللّه الرَحمن الرَحیم»

 ((إِنَّما بُعِثتُ مُعَلِّماً ))

 

جناب آقای دکتر نوری

وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و تبریک عید مبعث

 

نیک می دانیم که یکی از مهم ترین برنامه های  جنابعالی توجه به سند تحول بنیادین و هدایت نظام تعلیم وتربیت بسوی ساختن انسانهایی مفید و متعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد و در این نگاه ، توجه به سلامت روان دانش آموزان ، خانواده ها و همکاران فرهیخته از اولویت های جنابعالی می باشد .

مستحضر هستید که یکی از بزرگ ترین چالش های نظام آموزشی ما در چند دهه اخیر ، کنکور سراسری و نظام گزینش دانشجو بوده و هست که اکنون مجال پرداختن به جزئیات آن  نیست ؛ اگر چه در تمام این سالها توجه به سلامت روان و کاهش اضطراب و مشکلات دانش آموزان و خانواده ها جزء دغدغه های مهم  مسئولان مربوطه بوده است  اما در شش ماه اخیر  بعضی خبرهای متناقض که تحت عنوان  تغییرات کنکور سراسری  سال ۱۴۰۲ ، حذف دروس عمومی و تاثیر فطعی معدل کتبی نهایی در کنکور سراسری  از طریق مراجع رسمی شامل شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی منتشر شده است باعث سردرگمی و افزایش اضطراب بین دانش آموزان و خانواده ها گردیده  است و امکان برنامه ریزی مناسب را از مدیران و مشاوران مدارس سلب نموده است .

این تغییرات که با تایید و تکذیب های مکرری از طرف مسئولان مواجه شده است ، به مشکلات و آسیب های کنکور دامن زده است و باعث بلاتکلیفی مخاطبان این خبرها شده است .

کمیته مطالبه گری سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و تمامی خادمان نظام تعلیم و تربیت کشور خواستار روشن شدن قطعی این موضوع در اسرع وقت می باشد .

 

با احترام

کمیته مطالبه­گری سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان

 

IMG 20220302 171741 469 تعیین تکلیف کنکور؛ درخواست کمیته مطالبه گری بسیج فرهنگیان استان خوزستان از وزیر آموزش و پرورش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.