کد خبر : 19083
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 18:04

تقدیر از نوجوان فداکار ایذه‌ای در آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان

اخبار اهواز و شهرهای استان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

 دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران از تقدیر نمادین «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای در این آیین خبر داد و گفت: این اقدام برای ارج نهادن به روحیه فداکاری و نوع‌دوستی این نوجوان انجام می‌شود

IMG 20210921 175523 874 تقدیر از نوجوان فداکار ایذه‌ای در آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان

 به گزارش معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، «جمال رحیمیان» افزود: با هدف ارج نهادن به این اقدام ارزشمند و زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه در یازدهمین دوره رویداد فرهنگی تندیس ملی فداکاری از این نوجوان فداکار ایذه‌ای تقدیر می‌شود.

 

رحیمیان اظهار داشت:‌ هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی شناسایی نمونه‌های بارز فداکاری در اقصی نقاط کشور و حتی جهان و تقدیر از آن‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ و روحیه ارزشمند فداکاری در جامعه دانشجویی و عمومی  است.

 

وی با آرزوی شفا و بهبودی برای این نوجوان فداکار گفت: دبیرخانه آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان در طول سال با رصد حوادث مختلف در کشور اشخاص و جوانان فداکار را شناسایی و از آنان در این آیین ملی تجلیل می کند.

 

براساس این گزارش، چندی پیش در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه دو خانم میان‌سال و مسن در منزل مسکونی خود گرفتار آتش‌سوزی شدند.

 

علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای تا پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش‌نشانی با تلاش فراوان کوشید تا این دو نفر را نجات دهد. در این مسیر امدادرسانی این نوجوان فداکار دچار سوختگی شدید بیش از ۹۰ درصد شد و هم‌اکنون برای طی مراحل درمان و دریافت مراقبت در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.