کد خبر : 5411
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 16:12

تقدیر استاندار خوزستان از مدیر کل مدیریت بحران استان برای اقدامات انجام شده در سیل اخیر

?تقدیر استاندار خوزستان از مدیر کل مدیریت بحران استان در اقدامات انجام شده در سیل اخیر به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، شریعتی، استاندار خوزستان، صبح چهارشنبه با حضور در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان از مدیریت و برنامه ریزهای مدیر کل مدیریت بحران استان و کارکنان این اداره کل تقدیر به عمل آورد. استاندار

?تقدیر استاندار خوزستان از مدیر کل مدیریت بحران استان در اقدامات انجام شده در سیل اخیر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، شریعتی، استاندار خوزستان، صبح چهارشنبه با حضور در اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان از مدیریت و برنامه ریزهای مدیر کل مدیریت بحران استان و کارکنان این اداره کل تقدیر به عمل آورد.

IMG 20190424 WA0021 300x225 تقدیر استاندار خوزستان از مدیر کل مدیریت بحران استان برای اقدامات انجام شده در سیل اخیر

استاندار خوزستان گفت: از جناب آقای حاجی زاده به خاطر اقداماتی که در سیل اخیر داشتند باید به صورت ویژه تقدیر کرد.

وی با اشاره به این که در طول مدت سیلاب اخیر کار شبانه روزی مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان موجب کسالت و نیاز وی به مراقبتهای ویژه پزشکی شد توضیح داد: با این حال مدیر کل مدیریت بحران حاضر نشد دست از کار بکشد و به صورت شبانه روزی چه در حوزه مدیریت رهاسازی آب ، ترمیم و استحکام بخشی سیل بندها حضور مستقیم داشتند و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه های مختلف را انجام می دادند و لحظه ای برای خدمت به مردم فروگذاری نکردند.

?نقش محوری مدیریت بحران در مهار سیلاب

استاندار خوزستان بیان کرد: مدیریت بحران استان خوزستان نقش محوری را در سیل اخیر ایفا کرد.

وی ادامه داد: اگر رییس جمهوری لطفی به بنده داشته اند این لطف فقط ویژه من نبوده بلکه ایشان از من به عنوان نماینده مجموعه استان تشکر کردند و همه اقداماتی که با تعامل همه دستگاه ها صورت گرفته است باعث شده که شرایط بهبود یابد.

شریعتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته بیان کرد: احساس مسئولیتی که در اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان احساس شد قابل تقدیر است این احساس مسئولیت ها باید روز به روز گسترش پیدا کند و حتی بیان شود.

وی افزود: حدود ۱۱ میلیارد از آب خروجی سدها بدون تلفات جانی و با برنامه ریزی دقیق مدیریت بحران استان مدیریت شد.

 

?اقدامات مدیریت بحران خوزستان در سیلاب هوشمندانه بود

وی افزود: اقدامات اندیشمندانه و هدایت گر ایشان در سیل اخیر بسیار راه گشا بود و این اقدامات افتخاری برای استان است.

استاندار خوزستان با تشکر از فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر دستگاه های اجرایی گفت: همه دستگاه ها با همدلی برای رضای خدا در کنار یکدیگر تلاش کردند.

وی بیان کرد: اقدامات صورت گرفته برای رضایت شخص یا اشخاصی خاص نبود نبود بلکه تنها و تنها در راه رضای خدا این وظایف صورت گرفته است و هر چه در توان بود انجام شد.

شریعتی با اشاره به سفر وزیر کشور به خوزستان گفت: وزیر کشور با اشاره به اقدامات در سیل اخیر گفت اقداماتی که در سیل صورت گرفته مانند آن فقط در زمان جنگ بوده است و در زمان دیگری این گونه کار انجام نشده است.

وی گفت: وضعیت سیل در خوزستان با دیگر استانها متفاوت بود چراکه شهر به شهر این استان با سیلاب درگیر بود و کارهای سختی انجام شد.
استاندار تاکید کرد: هنوز در شادگان و خرمشهر درگیر با سیلاب هستیم و کار همچنان ادامه دارد.

وی گفت: رییس جمهور بار دوم که به خوزستان سفر کرد به من گفت من یکبار به خوزستان آمده ام و بار دوم لازم نبود بیایم اما از انجایی که اخبار و زحمات مجموع استان رادیدم به خوزستان سفر کردم تا شخصا خسته نباشید بگویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.