کد خبر : 24827
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 12:04

تقدیر دکتر علی عسکری از دکتر انصاری نیک؛پتروشیمی بندرامام «شرکت برتر در نوآوری» شد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

در همایش ملی «پتروفن»، شرکت پتروشیمی بندرامام به عنوان «شرکت برتر در نوآوری» انتخاب و مدیرعامل این شرکت از سوی دکتر علی‌عسکری مورد تقدیر قرار گرفت.

n00151180 b تقدیر دکتر علی عسکری از دکتر انصاری نیک؛پتروشیمی بندرامام «شرکت برتر در نوآوری» شد

 تقدیر دکتر علی عسکری از دکتر انصاری نیک؛پتروشیمی بندرامام «شرکت برتر در نوآوری» شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ در همایش ملی پتروفن که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، مدیرعامل و شرکت پتروشیمی بندرامام به عنوان شرکت برتر در نوآوری برگزیده و از سوی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مورد تقدیر قرار گرفتند.

در لوح تقدیر دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خطاب به مدیرعامل و شرکت پتروشیمی بندرامام آمده است:

جناب آقای سپهدار انصاری نیک
شرکت پتروشیمی بندرامام
تلاش ستودنی جنابعالی در زمینه نواندیشی، نوآوری و توجه ویژه به دانش و پژوهش و نیز نقش آفرینی موثر در خلق ایده های فناورانه و نوآورانه را پاس می‌داریم.
اینک که با سابقه‌ی درخشان و متمادی در زمینه ترویج روحیه علمی، ایجاد محیطی شفاف، پویا، خلاق و نوآور و استفاده از خردجمعی متخصصین و صاحب نظران حوزه های مختلف، کمک شایانی به تحقق ماموریتهای این صنعت برعهده داشته‌اید، کسب عنوان «شرکت برتر درنوآوری» در خانواده‌ی بزرگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس را تبریک عرض می‌نمائیم؛ این لوح به پاس ارج نهادن به شما در هفته‌ی پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۱ هجری شمسی به حضورتان تقدیم می‌شود.
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) همچون گذشته با تکیه بر دانش و فناوری‌های نوین، خلاقیت ذاتی و نوآوری بی‌وقفه و بهره گیری از تمام ظرفیتهای انسانی، مادی و معنوی آن شرکت گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان بردارید.
علی‌عسکری
نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

به گزارش روابط عمومی؛ در آئین تقدیر از مدیرعامل و شرکت پتروشیمی بندرامام، دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه، مدیران و پژوهشگران صنعت پتروشیمی، مدیران عامل و … حضور داشتند.
نخستین همایش ملی و نمایشگاه پتروفن از روز گذشته با حضور شرکتهای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های دانش‌بنیان در سالن همایش‌های بین‌المللی کوشک وزارت نفت آغاز به کار کرد و تا روز سه‌شنبه ۲۹ آذر ماه برپا خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.