کد خبر : 7335
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 0:50

تكریم نیروی انسانی شاه كلید توسعه سازمان است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز سه شنبه (۲۱ خردادماه ۱۳۹۸) از دفتر هماهنگی این شرکت در تهران بازدید و با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی؛ در این دیدار صمیمی که تمامی کارکنان دفتر هماهنگی تهران حضور داشتند، مهندس احمد محمدی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز سه شنبه (۲۱ خردادماه ۱۳۹۸) از دفتر هماهنگی این شرکت در تهران بازدید و با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی؛ در این دیدار صمیمی که تمامی کارکنان دفتر هماهنگی تهران حضور داشتند، مهندس احمد محمدی ضمن تبریک عید سعید فطر با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده سازمان پیرامون مباحث مختلف حوزه منابع انسانی سخنرانی کرد.

مهندس محمدی گفت: با توجه به این مهم که نیروی انسانی جزو مهمترین شاخص های توسعه یافتگی در هر کشوری محسوب می شود لذا احترام و تکریم این شاه کلید توسعه از جایگاه بسیار والایی در سطوح مختلف سازمانی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دفتر مناطق نفت خیز جنوب به عنوان ویترین و نماینده بزرگترین شرکت تولیدکننده نفت کشور در تهران از کارکنان این مجموعه خواست تا با ایجاد و تقویت حس همکاری، همدلی و مسئولیت پذیری و همچنین رعایت نظم و انضباط اداری در درون سازمان و در ارتباط با دیگر نهادها و ارگان ها بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود: باید به دور از هر گونه حاشیه و تنش نگاه امیدبخشی به آینده داشته باشیم و با تمام توان در کنار برنامه ریزی هدفمند و منظم افق پیش بینی شده برای مناطق نفت خیز جنوب و خاصه چرخه تولید و اقتصاد کشور را تحقق بخشیم.

دراین نشست صمیمی کارکنان به بیان نقطه نظرات، پیشنهادها و دیدگاه های خود پیرامون اصلاح و ارتقا ساختار سازمانی این دفتر پرداختند.

مهندس محمدی در پایان ضمن استقبال از بیانات همکاران گفت: نسبت به رسیدگی به درخواست های کارکنان این مجموعه مطابق قوانین و مقررات پیگیری و اقدامات مقتضی اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.