کد خبر : 8362
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1398 - 13:49

تلاش برای رهایی متهم در شوش به مرگ وی منجر شد

سه فرد شرور که در جاده شوش به اهواز قصد فراری دادن یک متهم از دست ماموران پلیس را داشتند با تیراندازی به سمت ماموران این متهم را کشتند. دادستان عمومی و انقلاب شوش روز سه شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: این حادثه ظهر امروز در کیلومتر پنج جاده شوش به اهواز

سه فرد شرور که در جاده شوش به اهواز قصد فراری دادن یک متهم از دست ماموران پلیس را داشتند با تیراندازی به سمت ماموران این متهم را کشتند.

IMG 20190716 144407 908 169x300 تلاش برای رهایی متهم در شوش به مرگ وی منجر شد

دادستان عمومی و انقلاب شوش روز سه شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: این حادثه ظهر امروز در کیلومتر پنج جاده شوش به اهواز رخ داد.

مصطفی نظری افزود: یک متهم ۳۵ ساله به همراه ماموران انتظامی اندیمشک در حال انتقال به اهواز بود که سه نفر از دوستان مسلح او در طول مسیر انتقال به خودروی پلیس تیراندازی کردند.

وی با بیان اینکه فرد متهم مورد اصابت گلوله مهاجمان قرار گرفت و کشته شد، اظهار داشت: هر ۲ خودروی سارقان و پلیس در این تعقیب و گریز واژگون شدند و یکی از ماموران پلیس مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفت.

IMG 20190716 WA0022 169x300 تلاش برای رهایی متهم در شوش به مرگ وی منجر شد

دادستان عمومی و انقلاب شوش افزود: متهمان پس از واژگونی خودرو فرار کردند که تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شده و سرنخ هایی نیز بدست آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.