کد خبر : 24471
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401 - 9:30

تلاش در جهت رشد درآمد پست

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل پست استان خوزستان در جلسه شورای اداری با تشریح وضعیت هزینه ها خواستار تلاش در جهت رشد مناسب درآمد  شد.

article.jpeg تلاش در جهت رشد درآمد پست

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛آقای حموله در نهمین جلسه شورای اداری اداره کل پست استان خوزستان در آذر ماه سال جاری با اشاره به افزایش درآمد با جذب بازارهای جدید و حفظ بازارهای موجود خواستار همت و  تلاش مضاعف ، همراهی و همفکری همکاران برای بهبود وضعیت و ارتقای جایگاه پست استان شد.

مدیر کل پست خوزستان ضمن تاکید بر پیگیری ، نظارت و کنترل شاخص های کیفیت در ادارات و با توجه به بازدید اکیپ های بازرسی ، کیفیت و حراست از ادارات پست شهرستانها ، عملکرد ادارات پست را مورد ارزیابی قرار داد و روسای ادارات ستادی و اجرائی وکارشناسان ،گزارشی از برنامه های عملیاتی حوزه فعالیت خود تشریح نمودند و در این راستا تصمیمات مناسب اتخاذ گردید.

وی با بیان اینکه احترام به مشتریان باید در راس همه ی امور قرار گیرد بر برگزاری دوره های آموزشی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی بخصوص برای موزعین تاکید کرد.

در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانس در سطح ادارات پست استان خوزستان برگزار شد بر برگزاری جلسات مشابه در شهرستانها و انتقال مطالب و سیاستهای شرکت به زیرمجموعه تاکید شد و تعدادی از روسای ادارات پست شهرستانهای خوزستان به نمایندگی از دیگر روسا نقطه نظرات خود را درخصوص عملکرد شهرستان مطرح نمودند.

پیگیری و وصول مطالبات ، افزایش ترافیک و درآمد ، مستندسازی املاک و مستغلات پست به عنوان یکی از اولویت های شبکه پستی ، اهمیت به ملزومات و پیگیری نقدینگی اعتبارات استانی ، شرکت در کلاس های آموزشی مدون تخصصی ، مشتری مداری و تلاش در جهت تحقق پیش بینی ها از اهم دیگر مسایل مطروحه توسط مدیرکل در این جلسه بود.

مدیر کل در پایان سخنان خود به اهمیت مسایل فرهنگی و ترویج آن اشاره کرد و خواستار ارائه برنامه های فرهنگی در سطح کارکنان پست خوزستان و همچنین ایجاد فضای مناسب در ادارات پست استان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.