کد خبر : 23058
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 12:04

تهامی: وقتی مُردم می‌خواهند برایم دسته گل بیاورند / دیگر فوتبال نمی‌بینم!

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

ملی پوش سابق فوتبال می گوید به خاطر نامهربانی ها و بی توجهی هایی که مسئولان به او داشته اند، خانه نشین شده و حتی چند ماهی است که دیگر فوتبال نگاه نمی کند.

61893408 تهامی: وقتی مُردم می‌خواهند برایم دسته گل بیاورند / دیگر فوتبال نمی‌بینم!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب ️ابراهیم تهامی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اظهار کرد: در پنج ماه اخیر هیچ بازی فوتبالی را نگاه نکرده ام و ترجیح دادم در اتاقم، تنها بنشیم. من از تمام مسئولان ورزشی و سیاسی استان خوزستان گله مندم زیرا به من بی توجهی شده است و به نوعی من را فراموش کرده اند.

وی بیان کرد: مردم به من لطف دارند و من را اسطوره خطاب می کنند اما آیا این نوع رفتار با یک اسطوره است و اسطوره باید در خانه اش بنشیند و بعد مسئولان و مدیران باشگاه ها نسبت به من بی تفاوت باشند؟ مگر من در دوران فوتبالی ام کم برای این استان زحمت کشیدم؟ من از روزهای خوب زندگی ام برای فوتبال و شادی دل مردم استانم گذشتم و اصلا درست نیست که با بی توجهی ها به من ظلم شود و تا کی قرار است من خانه نشین باشم و بعد غریبه ها در فوتبال خوزستان مشغول به فعالیت باشند.

این پیشکسوت عنوان کرد: در خوزستان به پیشکسوت اهمیت داده نمی شود و در این مدت کسی سراغ من را نگرفت. آیا از نظر وجدانی درست است که ابراهیم تهامی خانه نشین باشد؟ این شرایط برای من که شغلی ندارم و حتی بیمه هم نیستم سخت است. به هر حال فوتبالیستی بودم که زحمت کشیدم و درست نیست که شرمنده همسر و فرزندانم شوم.

وی افزود: همین الان هم وقتی در بین مردم حاضر می شوم یا زمانی که برای تمرین به زمین فوتبال می روم از نوجوان گرفته تا پیشکسوت وقتی من را به آن ها معرفی می کنند، همه احترام می گذارند و با من عکس می گیرند. پس اگر قرار است به من توجه نکنند و خانه نشین شوم، چهار نوجوان علاقه مند به فوتبال هم با خود می گویند وقتی با امثال ابراهیم تهامی این گونه رفتار شد، وای به حال ما.

تهامی گفت: به خاطر بی مهری مسئولان از فوتبال دل زده شده ام و دیگر فوتبال نمی بینم. اگر فردا روزی فوت کردم، تمام مسئولان خوزستان جمع می شوند و برای من دسته گل  بزرگ می آورند و آیا آن موقع به درد من می خورد؟ متاسفانه الان قدر پیشکسوت را نمی دانیم و بعد از مرگش از او یاد می کنیم و در خوزستان دقیقا به این صورت رفتار می شود.

وی افزود: مسئولان سیاسی و ورزشی چطور دلشان می آید ابراهیم تهامی را فراموش کنند و غریبه ها را دوست داشته باشند. چطور زمان انتخابات برای رای جمع کردن به سمت من می آیند و با من عکس می گیرند اما بعد حالا من را فراموش کرده اند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.