کد خبر : 9833
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 6:06

تهدیدی به نام واردات برای تولیدکنندگان داخل وجود ندارد

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه این روزها تهدیدی به نام واردات برای تولیدکنندگان داخل وجود ندارد، گفت: مسولان استانی نگاه رونق به تولید داشته باشند.  به گزازش پایگاه خبری خوزتاب، محسن صالحی نیا ۲۷ مردادماه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه این روزها تهدیدی به نام واردات برای تولیدکنندگان داخل وجود ندارد، گفت: مسولان استانی نگاه رونق به تولید داشته باشند. 

IMG 20190819 103149 300x192 تهدیدی به نام واردات برای تولیدکنندگان داخل وجود ندارد

به گزازش پایگاه خبری خوزتاب، محسن صالحی نیا ۲۷ مردادماه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسولان و دستگاه‌های اجرایی در استان در ارتباط با واحدهایی که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند نگاه رونق تولید داشته باشند.

وی افزود: استان‌هایی که دستگاه‌های اجرایی آن‌ها با همدلی و همسویی عمل کرده‌اند به صورت نسبی توانسته‌اند شرایط مناسبی را برای واحدهای تولیدی رقم بزنند و همچنین طرح‌های بیشتری را به سرانجام برسانند.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: واحدهای تولیدی امروزه اگر سرمایه در گردش مناسبی برای آن‌ها فراهم شود این اطمینان وجود دارد که تولیدات آن‌ها در سطح بازار داخلی و همچنین صادرات از مقبولیت برخوردار خواهد بود.

صالحی نیا با بیان اینکه این روزها تهدیدی به نام واردات برای تولیدکنندگان داخل وجود ندارد، گفت: تمهیداتی که دولت و وزارت صمت اندیشیده آن است که کالاهای تولید داخل برای تامین بازار داخل و همچنین صادرات، دارای مقبولیت باشد.

وی با اشاره به بحث مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی ادامه داد: منابع داخلی بانک‌ها و همچنین منابع ریالی صندوق توسعه ملی از جمله تمهیداتی است که عمدتا در قالب تسهیلات سرمایه در گردش و در جهت حمایت از تولید به واحدها داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: واحدهای تولیدکننده بزرگ با توجه به شرایطی که دارند برای تامین نقدینگی خود با بانک‌ها ارتباط دارند و وزارتخانه صمت نیز از آن‌ها حمایت می‌کند.

صالحی نیا با اشاره به خسارت سیلاب به واحدهای تولیدی عنوان کرد: جمعا ۴۵۰ میلیارد تومان در فاز اول از سوی دولت به بانک‌های عامل ۶ استان خسارت دیده از سیلاب تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از سیلاب با نرخ سود ۵ درصد تخصیص داده می‌شود. در این زمینه در تلاش هستیم تا این میزان در نظر گرفته شده را افزایش دهیم و همچنین منابعی برای بازسازی برخی از زیرساخت‌های آسیب دیده دریافت کنیم.

۲۰۱۹۰۸۱۸ ۱۸۵۰۲۴ 300x225 تهدیدی به نام واردات برای تولیدکنندگان داخل وجود ندارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.