کد خبر : 14243
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 4:33

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبرداد:

توقف صادرات الکل با شیوع بیماری کرونا

خط بسته‌بندی الکل در کارخانه الکل سازی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هدف تامین نیاز استان خوزستان و کشور به الکل و مواد ضدعفونی کننده راه‌اندازی شد

گزارش پایگاه خبری خوزتاب ؛ در مراسم افتتاح خط بسته‌بندی الکل که با حضور استاندار خوزستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمعی از مدیران برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: کارخانه خمیرمایه و الکل رازی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ۸۰ درصد الکل طبی مورد نیاز کشور را تولید می کند و بزرگترین واحد تولید الکل ایران محسوب می‌شود.

 

 

دکتر عبدعلی ناصری گفت: از کارخانه خمیرمایه و الکل رازی روزانه ۱۲۰ هزار لیتر الکل طبی از ملاس نیشکر استحصال می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی خط بسته‌بندی الکل در شرکت توسعه نیشکرو صنایع، تصریح کرد: راه اندازی خط بسته‌بندی الکل با هدف تامین نیاز استان خوزستان و کشور به الکل و مواد ضدعفونی کننده راه اندازی شده است تا در این شرایط ویژه جامعه و افزایش شیوع ویروس کرونا، یاری گر واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی کننده باشد و الکل طبی مورد نیاز این واحدها را تامین کند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه بیان داشت: این خط تولیدی مجوزهای لازم برای بسته‌بندی الکل را از دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو دریافت کرده و از امروز نسبت به بسته‌بندی الکل اقدام خواهد کرد.

ناصری در ادامه با اشاره به ظرفیت تولیدی این واحد بسته بندی الکل گفت: این خط تولیدی ظرفیت بسته بندی ۲ هزار بطری الکل در روز را دارد و با توجه به نیاز استان و کشور به الکل، نسبت به بسته‌بندی در اندازه های مختلف خواهد کرد.

وی عنوان کرد: الکل طبی تولیدی در کارخانه الکل رازی به دلیل برخورداری از استانداردهای جهانی قابلیت صادرات دارد اما با هدف تامین نیاز داخلی کشور، صادرات الکل طبی از این کارخانه صورت نمی گیرد و جهت عرضه داخلی در اختیار سازمان های متولی قرار داده می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پایان خاطر نشان کرد: الکل تولیدی این شرکت با نام تجاری ناب‌اتانول با دریافت مهر استاندارد ملی ایران از نقطه نظر کیفی مطابق با استانداردهای اروپا بوده و از بالاترین کیفیت استاندارد برخوردار می‌باشد و جهت مصارف دارویی، بهداشتی، غذایی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

yaser1560 پنجشنبه , 22 اسفند 1398 - 21:44

نوشدارو بعد از مرگ سهراب