کد خبر : 20620
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 1:32

جنتی عضو هئیت مدیره فولاد اکسین:

تولیدات ورق های API اکسین قدرت این را دارند که بازار اتحادیه اروپا را فتح کنند

به گزارش خبرگزاری خوزتاب به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان دکتر جنتی عضو هیئت مدیره فولاد اکسین از خط تولید و آزمایش موفق ورق API 5LX80PSL2 جدیدترین تولید فولاد اکسین بازدید کرد. در این بازدید جنتی گفت: علی رغم تمام مشکلات و کاستی هایی که در سال ۱۴۰۰ وجود داشت فولاد اکسین

به گزارش خبرگزاری خوزتاب به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان دکتر جنتی عضو هیئت مدیره فولاد اکسین از خط تولید و آزمایش موفق ورق API 5LX80PSL2 جدیدترین تولید فولاد اکسین بازدید کرد.

در این بازدید جنتی گفت: علی رغم تمام مشکلات و کاستی هایی که در سال ۱۴۰۰ وجود داشت فولاد اکسین با همت جوانان و متخصصین عملکرد مثبتی داشت و مشکلاتی که می توانست پیشرفت شرکت را تهدید نماید به فرصت تبدیل کرد، به طور مثال در مردادماه امسال که قطعی‌ برق بود هیچ خللی در تولید اکسین ایجاد نشد چرا که از قبل در این خصوص راهکارهای جایگزین دیده شده بود.

وی اضافه کرد: بر اساس رسالتی که در اکسین از ابتدا وجود داشت همواره ۵۰ درصد از تولیدات آن ورق های API، نزدیک ۱۰ درصد ورق های ساختمانی و مابقی آن به تولید ورق های آلیاژی خاص اختصاص داده و هم اکنون هرگونه نیازی که در حوزه تولید این ورق ها باشد فولاد اکسین قادر به پاسخ نیاز مشتری و تولید آنها می باشد.

جنتی اشاره کرد: ورق API 5LX80PSL2 در صنعت نفت و گاز کاربرد دارد این ورق به کاهش هزینه تمام شده در پروژه ها کمک می کند و میزان فولاد استفاده شده را تا ۲۰ درصد کم می کند، نکته قابل توجه این است که صفر تا صد این گونه فولادی در داخل کشور تولید می‌شود، بر این اساس مواد اولیه این نوع محصولات فولادی از فولاد مبارکه به اکسین برای تبدیل به ورق آورده می شود.

جنتی بیان کرد:  با توجه به عمر بالا و مستهلک شدن برخی از خطوط لوله انتقال نفت و گاز، ورق های فولادی API 5LX80PSL2 می‌تواند هم در بحث اصلاح خطوط فرسوده و هم در تاسیس خطوط جدید ورق های لازم را تولید کند، تولیدات ورق های فولادی API کیفیت بسیار خوبی دارند به طوری که برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسپانیا صادر می شوند و قدرت این را دارند که بازار اتحادیه اروپا را نیز فتح کنند.

این عضو هیئت مدیره فولاد اکسین تصریح کرد: از آنجا که صنعت فولاد کشور همواره در حال رشد می باشد، نباید درخصوص قطعی های برق و گاز در اولویت باشد و نگاه ویژه ای به این صنعت ارز آور و کارآفرین صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.