کد خبر : 8805
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 23:02

تولید نفت در شرکت مارون ۱۰۳ درصد از برنامه پیشی گرفت

خوزتاب؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از تحقق بیش از ۱۰۳ درصدی تولید نفت در سه ماهه آغازین سال جاری خبر داد. با آغاز عملیات اجرایی بسته‌های قراردادی مربوط به مخازن تحت اختیار شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بسیاری از نیازهای شرکت به خصوص در حوزه‌ی خطوط لوله و نمکزدایی ها

خوزتاب؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از تحقق بیش از ۱۰۳ درصدی تولید نفت در سه ماهه آغازین سال جاری خبر داد.

259854 orig 525x350 300x200 تولید نفت در شرکت مارون ۱۰۳ درصد از برنامه پیشی گرفت

با آغاز عملیات اجرایی بسته‌های قراردادی مربوط به مخازن تحت اختیار شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بسیاری از نیازهای شرکت به خصوص در حوزه‌ی خطوط لوله و نمکزدایی ها تأمین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، حمید کاویان در حاشیه نشست عملیاتی و بازدید از مجتمع صنعتی شماره ۵ این شرکت با اشاره به پیشی گرفتن این شرکت از برنامه تولید، گفت: تأسیسات عملیاتی مهمترین دارایی فیزیکی صنعت نفت به حساب می آیند که باید در راستای تولید و پایداری آن، در مسیر حفظ و نگهداری از آنها گام برداشت.

به گفته وی، برنامه تولید این شرکت در نیمه دوم سال گذشته کاملاً محقق شده است.  تأمین نیازهای پروژه‌ای مارون  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به تأمین برخی از نیازهای پروژه‌ای شرکت مارون با اجرایی شدن طرح توسعه و نگهداشت ۲۸ مخزن مناطق نفتخیز جنوب اشاره کرد و یادآور شد: با آغاز عملیات اجرایی بسته‌های قراردادی مربوط به مخازن تحت اختیار شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بسیاری از نیازهای شرکت به خصوص در حوزه‌ی خطوط لوله و نمکزدایی ها تأمین خواهد شد.

این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون خاطرنشان کرد: با توجه به روند سریع اجرای این طرح، عملیات اجرایی بسته‌های مخازن شرکت نیز به زودی آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، با توسعه ۲۸ مخزن در چارچوب مدل جدید قراردادی عملیات محور (Job Based) تولید نفت در مناطق نفت خبر جنوب طی ۲ سال آینده حداکثر به ۳۴۱ هزار بشکه افزایش می‌یابد.

اعتبار مورد نیاز برای توسعه این مخازن حدود ۴.۶ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که این حجم سرمایه گذاری در ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود فضای کسب و کار در استان خوزستان تأثیر به سزایی داشته باشد.(ایرنا)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.