توهین به صحابه پیامبر با قصد بی‌حرمتی به کیان و ارزش‌های اسلامی کشور است

حجت السلام و المسلیمن مسعود بهرام پور : با انتقاد از توهین رئیس ستاد روحانی به صحابه پیامبر(ص) اظهار کرد: متاسفانه یکی از توطئه‌هایی که امروزه دارد، در جامعه ما شکل و ظهور پیدا می‌کند، هنجار شکنی‌ها در ساحت اسلام  عزیز است. وی با ابراز تاسف از اینکه گاهاً این هنجار شکنی‌ها توسط افرادی اتفاق

حجت السلام و المسلیمن مسعود بهرام پور : با انتقاد از توهین رئیس ستاد روحانی به صحابه پیامبر(ص) اظهار کرد: متاسفانه یکی از توطئه‌هایی که امروزه دارد، در جامعه ما شکل و ظهور پیدا می‌کند، هنجار شکنی‌ها در ساحت اسلام  عزیز است.

13960417000361 Test PhotoH 300x198 توهین به صحابه پیامبر با قصد بی‌حرمتی به کیان و ارزش‌های اسلامی کشور است

وی با ابراز تاسف از اینکه گاهاً این هنجار شکنی‌ها توسط افرادی اتفاق می‌افتد، که در پست‌ها و مسئولیت‌های رسمی کشور هستند، تصریح کرد: این هنجارشکنی‌ها با قصد بی‌حرمتی به کیان و ارزش‌های اسلامی کشور است.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: واقعاً جای تاسف است که این قبیل هنجار شکنی‌ها از زبان برخی  مسئولان جاری می‌شود.

بهرام پور تاکید کرد: توهین به صحابه پیامبر به طور حتم بازگشت به ناسیونالیستی ایران باستان و این  در نقطه مقابل ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه در اسلام میزان ارزش انسان‌ها را تقوای آنها نشان می‌دهد، متذکر شد: نژاد، رنگ و پوست و زبان ملاک سنجش افراد نیست.

بهرام پور ادامه داد: برخی آقایان با زیر پا گذاشتن هنجارها سعی در مخدوش کردن آنها دارند، که انتظار می‌رود، مسئولانی که در این رابطه مسئولیت دارند ورود کنند، و با شخص خاطی برخورد قانونی داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان در پایان ابراز امید واری کرد: با ورود مسئولان مربوط به این جریان شاهد تکرار این هنجار شکنی‌ها در جامعه اسلامی نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.