کد خبر : 26225
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 - 23:05

تکرار مکررات توهین مسئولین به خبرنگاران

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

ج‍زئیات جدید از ضرب و شتم یک خبرنگار در شورای شهر تبریز/ رفتار توهین‌آمیز رئیس شورا بدتر از سیلی زدن بود

Capture تکرار مکررات توهین مسئولین به خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ ویدئویی از سیلی زدن و تهدید یک خبرنگار توسط نائب رئیس شورای شهر تبریز منتشر شده و تا این لحظه صرفا مدیرکل مطبوعات این اقدام را محکوم کرده و خبر داده که مدیر ارشاد استان این موضوع را پیگیری می‌کند.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد آنچه تاکنون با عنوان ویدئوی سیلی زدن منتشر شده، صرفا بخش کوچکی از رفتارهای توهین آمیز با این خبرنگار بوده است.

رفتارهای عجیب پس از سیلی زدن ادامه داشته و در اقدامی عجیب حتی رئیس شورای شهر تبریز در دو نوبت به خبرنگار حمله‌ور و حتی گفته شده او را در وضعیتی کشان کشان به دفترش برده و تا مدتی به خبرنگار اجازه خروج از دفتر شورا داده نشده است.

این رفتارها در حالی بوده که دوربین‌های سالن این صحنه‌های زشت را ثبت و ضبط کرده و فرماندار که قانونا موظف به رسیدگی این موضوع است می‌تواند ورود کند.

این خبرنگار در شرح این اتفاقات به رسانه ها گفته: بعد از قضایای دیروز شورای شهر تبریز از طریق کلانتری ۲۲ تبریز اقدام به شکایت علیه علیرضا نوای باغبان نایب رئیس شورای شهر تبریز، رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز و رئیس روابط عمومی شورای شهر تبریز و برخی عوامل شورا به دلیل ضرب و شتم و بازداشت غیرقانونی در اتاق رئیس شورای شهر( مانع خروج از اتاق برای ساعتی) و توقیف موبایلم کردم.

وی با بیان اینکه دو گوشی موبایل آیفون و سامسونگ به همراه داشتم و گوشی سامسونگ را تا این لحظه عوامل شورا تحویل ندادند، خواستار بررسی دوربین‌های مدار بسته صحن شورا، رئیس دفتر شورا و سالن های شورا در این رابطه از سوی مسئولان مربوطه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.