کد خبر : 1474
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 8:04

تیراندازی خونین در عروسی/کودک۴ساله کشته شد،۲کودک دیگر مجروح شدند

در جریان تیراندازی سنتی هنگام برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای استان بوشهر، سه کودک و یک مرد جوان هدف گلوله قرار گرفتند.   در این حادثه کودک ۴ ساله‌ای کشته شد و دو دختربچه هشت و نه ساله و یک جوان ۳۰ ساله مجروح شدند. به دنبال این حادثه خونین که بامداد شب

در جریان تیراندازی سنتی هنگام برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای استان بوشهر، سه کودک و یک مرد جوان هدف گلوله قرار گرفتند.

 c68531b0f288e480a310cb9be23f91ce 300x209 تیراندازی خونین در عروسی/کودک4ساله کشته شد،2کودک دیگر مجروح شدند

در این حادثه کودک ۴ ساله‌ای کشته شد و دو دختربچه هشت و نه ساله و یک جوان ۳۰ ساله مجروح شدند.
به دنبال این حادثه خونین که بامداد شب در روستای «نظرآقا» واقع در شهرستان دشتستان بوشهر اتفاق افتاد، پلیس عامل تیراندازی و صاحب اسلحه را بازداشت کرد. فرمانده انتظامی بوشهر گفت: هرچند پیش از برگزاری مراسم عروسی به خانواده‌های عروس و داماد و افراد فامیل توصیه‌های لازم برای جلوگیری از سنت غلط تیراندازی در این گونه مراسم ابلاغ شده بود ولی متأسفانه باز هم شاهد چنین واقعه‌ای بودیم. در عین حال انتظار می‌رود بزرگان قبایل و طوایف و ریش‌سفیدان محلی خطرات استفاده از سلاح در مراسم جشن و عروسی را به افراد گوشزد کنند.
تیراندازی هوایی در عروسی‌ها یکی از سنت‌های قدیمی در برخی از مناطق روستای استان بوشهر و جنوب کشور است که همزمان با آوردن عروس به خانه داماد، توسط بستگان داماد صورت می‌گیرد. این رسم غلط تاکنون بارها باعث حوادث تلخ شده و عروسی‌ها را به عزا و سوگواری تبدیل کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.