تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پرچمدار و صدرنشین لیگ دسته یک

نفت مسجدسلیمان که این روزها پرچمدار و تیم با اقتدار صدرنشین لیگ دسته یک است علاوه بر نمایش زیبای خود خط آتش بسیار خطرناکی دارد که به هیچ تیمی رحم نمیکند و تا پایان هفته دوازدهم به جز خونه به خونه بابل ۳ امتیاز کامل دیدارش را واگذار نکرده و تنها دیدار این تیم نیز

نفت مسجدسلیمان که این روزها پرچمدار و تیم با اقتدار صدرنشین لیگ دسته یک است علاوه بر نمایش زیبای خود خط آتش بسیار خطرناکی دارد که به هیچ تیمی رحم نمیکند و تا پایان هفته دوازدهم به جز خونه به خونه بابل ۳ امتیاز کامل دیدارش را واگذار نکرده و تنها دیدار این تیم نیز که یدون عبور توپ از خط دروازه حریف بود نیز همین دیدار بود.

نفت 300x200 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پرچمدار و  صدرنشین لیگ دسته یک

نفت مسجدسلیمان که با ۲۹ امتیاز در صدر جدول رقابتهای لیگ دسته یک قرار دارد در چهار دیدار آخر خود در این رقابتها ۱۱ گل به ثمر رسانده است، که همین عدد میانگین گلزنی بسیار بالایی برای طلایی پوشان نفت مسجدسلیمان تحت هدایت محمود فکری به ثبت رسانده است با ۲٫۷۵ صدم گل در هر بازی که در نوع خود بسیار جالب است و باعث شده یک رکورد جدید را به نام  رقابتهای لیگ دسته یک و فوتبال ایران ثبت کنند.

حال نگاهی میکنیم به عملکرد صدرنشینان لیگ برتر فوتبال و ۴ صدرنشین لیگ های معتبر اروپایی و مقایسه عملکرد آنها با هم در یک نگاه اجمالی در حالی که تنها تیم منچستر سیتی صدرنشین لیگ جزیره در میان لیگ های یاد شده میانگینی بیشتر از گل زده نفت مسجدسلیمان ثبت کرده است.

۶٫ سری A ایتالیا (میانگین ۱/۵):

تیم فوتبال ناپولی که شگفتی ساز رقابتهای سری A ایتالیا میباشد در چهار بازی آخر خود در این رقابتها ۶ گل به ثمر رسانده است که  با میانگین ۱٫۵ گل در هر بازی رتبه ششم این رده بندی را به خود اختصاص داده است.

۵٫ لالیگا اسپانیا (میانگین ۱/۷)

تیم بارسلونا اسپانیا که در فصل جاری بر خلاف فصل گذشته از همان ابتدای کار کارش را پر قدرت آغاز کرده و نتایج مطلوبی کسب کرده است و در چهار بازی آخر خود در رقابتهای لالیگا ۷ گل به ثمر رسانده است و با میانگین ۱٫۷ گل در هر بازی رتبه پنجم این رده بندی را به خود اختصاص داده است.

۴٫ لیگ برتر ایران (میانگین ۲):

پارس جنوبی جم تیمی تحت هدایت مهدی تارتار که عملکردی مقتدرانه در سال اول حضورش در لیگ برتر داشته است در چهار بازی آخر خود ۸ گل به ثمر رسانده است که با به ثبت رساندن میانگین ۲ گل در هر بازی در رده چهارم این رده بندی قرار میگیرد.

۳٫ بوندسلیگا آلمان (میانگین ۲/۶)

تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان مطلق ادوار مختلف بوندسلیگا آلمان در چهار بازی آخر خود در این رقابتها ۱۱ گل به ثمر رسانده اند که و با میانگین ۲٫۷ گل در هر بازی رتبه سوم این رده بندی را به خود اختصاص داد.

۲٫ لیگ دسته یک ایران (میانگین ۲/۷)

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که صدرنشین مطلق رقابتهای لیگ دسته یک است در این فصل با محمود فکری به ماجراجویی هایی جذاب پرداخته که حاصل آن در چهار بازی آخر آن ۱۱ گل به ثمر رسانده اند که با به ثبت رساندن میانگین ۲/۷ گل در هر بازی در رده دوم این رده بندی قرار گرفته است.

۱٫ لیگ برتر جزیره (میانگین ۳/۵)

تیم اول و خط آتن این رده بندی به منچسترسیتی رسید است، جایی که تیم به اصطلاح دوم شهر منچستر که صدرنشین لیگ برتر جزیره نیز هست در چهار بازی آخر خود ۱۴ گل به ثمر رسانده است که با به ثبت رساندن میانگین  ۳٫۵ گل در هر بازی رتبه اول را به خود به عنوان گلزنترین تیم جهان با توجه به میانگین چهار دیدار گذشته در میان چهار لیگ معتبر اروپایی و لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران به خود اختصاص داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.