کد خبر : 25009
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 13:40

جاماندگان یارانه در سامانه سازمان هدفمندی ثبت‌نام کنند

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند یا استحقاق دریافت یارانه دارند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت نام کنند.

 جاماندگان یارانه در سامانه سازمان هدفمندی ثبت‌نام کنند

به گزارش پايگاه خبری خوزتاب؛ صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: خوشبختانه در ماهی که گذشت خدمات ویژه ای تقدیم بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری ارائه شد.

وی عنوان کرد: اولاً انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان با افزایش ۸۰ درصد شرح خدمات هدیه رئیس جمهور به بازنشستگان بود. حسب رصد معاونت اشتغال، دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایفای وظایف خود در راستای اشتغال جلوتر از زمان هستند و فرصت‌های شغلی پیش‌بینی شده در دستور کار خود را انجام دادند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با تعیین حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار، تصریح کرد: بناست در جلسه آتی شورای کار نسبت به انتخاب کمیسیون تخصصی برای اتخاذ شرایط و قوانین خاص تصمیم گیری شود و مراتب آن به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

مرتضوی در رابطه با تکلیف جاماندگان دریافت یارانه، گفت: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند یا استحقاق دریافت یارانه دارند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت نام کنند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت استفاده از سامانه کالابرگ الکترونیکی، بیان کرد: این سامانه در چند شهرستان آزمایشی اجرایی شد و در گستره استانی آمادگی وجود دارد. در استان هرمزگان به دو صورت اختیاری نقدی یا کالای پروتئینی طراحی شده است که دریافت کنند. حدود ۱۱ قلم پیش‌بینی شده اما انتخاب این ۱۱ قلم هم اختیاری است. فردی شاید بخواهد یک ماه را کامل برنج خرید کند یا یک ماه فقط پروتئین خرید کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.