کد خبر : 874
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 - 17:04

جریمه سنگین برای دو ستاره استقلال!

نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته در حالی برگزار شد که در ابتدای جلسه سید رضا افتخاری صحبت‌های بازیکنان را به سایر اعضا منتقل کرد. بعد از این صحبت‌ها بحث مصاحبه بازیکنان استقلال علیه حسن زمانی مطرح شد و تمامی اعضا حتی افتخاری این اقدام را محکوم کردند. یکی از اعضای هیات مدیره

نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز گذشته در حالی برگزار شد که در ابتدای جلسه سید رضا افتخاری صحبت‌های بازیکنان را به سایر اعضا منتقل کرد.

17 1 8 18222279682633 جریمه سنگین برای دو ستاره استقلال!
بعد از این صحبت‌ها بحث مصاحبه بازیکنان استقلال علیه حسن زمانی مطرح شد و تمامی اعضا حتی افتخاری این اقدام را محکوم کردند. یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به بندهای قرارداد بازیکنان گفت: مگر بازیکنان پایین برگه‌های قرارداد خود را هنگامی که آن را امضا می‌کنند نمی‌خوانند؟ مصاحبه علیه ارکان باشگاه استقلال این اختیار را به مدیران داده که جریمه سنگین شوند.
در ادامه با اشاره به مصاحبه‌ کاوه رضایی و بهنام برزای علیه حسن زمانی اشاره شد و تمامی اعضا پذیرفتند که این دو بازیکن مخفیانه جریمه شده و چیزی به آنها اعلام نشود تا روزی که برای دریافت مطالبات خود به باشگاه مراجعه کنند از تخلف خود مطلع شوند.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم گرفتند همانطور که بازیکنان بر سر مطالبات خود تمرین را تحریم کردند با اقدامات قانونی با بازیکنانی که از چارچوب قوانین باشگاه تخطی می‌کنند برخورد کرده و از طریق بخش حقوقی جرائمی را برای بازیکنان در نظر بگیرند.
به احتمال فراوان باشگاه استقلال ۱۰ درصد از قرارداد کاوه رضایی و بهنام برزای را به خاطر مصاحبه علیه مدیران باشگاه کسر خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.