جزئیات آتش سوزی در هتل پارس اهواز/مسافران تخلیه شدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز، جزئیات آتش سوزی و مهار آن در هتل پارس اهواز را تشریح کرد. امیر نجفی در خصوص آتش سوزی هتل پارس اهواز اظهار کرد: زمان اعلام آتش سوزی در هتل پارس اهواز به سامانه آتش نشانی اهواز، ساعت ۲۲:۱۴ امروز بوده و ماموران آتش نشانی در سرعتی مثال زدنی تنها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز، جزئیات آتش سوزی و مهار آن در هتل پارس اهواز را تشریح کرد.
2361398 300x200 جزئیات آتش سوزی در هتل پارس اهواز/مسافران تخلیه شدند
امیر نجفی در خصوص آتش سوزی هتل پارس اهواز اظهار کرد: زمان اعلام آتش سوزی در هتل پارس اهواز به سامانه آتش نشانی اهواز، ساعت ۲۲:۱۴ امروز بوده و ماموران آتش نشانی در سرعتی مثال زدنی تنها بعد از دو دقیقه و در اوج ترافیک شهر اهواز خود را به هتل رساندند.

وی افزود: آتش سوزی در طبقه سوم هتل پارس اهواز صورت گرفته بود و ما در چندین بخش نسبت به انجام عملیات خود اقدام کردیم. بخشی مربوط به مهار آتش بود و بخش از همکاران هم مشغول خارج کردن مسافران هتل و تخلیه محل شدند.

نجفی بیان کرد: خوشبختانه این عملیات در سریع ترین وقت ممکن انجام شد و در این حادثه به کسی آسیب نرسید و آتش به خوبی مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: هم اکنون همه مسافران اتاق های خود رات ترک کرده اند و ماموران در حال ایمن سازی محل برای ورود مجدد مسافران به هتل هستند.

نجفی توضیح داد: در این عملیات ۹ دستگاه خودروی آتش نشانی شامل امداد و نجات، خودروی نردبان و تانکر آبرسان در محل حضور یافتند و نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.