جزئیات وام ۵ میلیون تومانی/ با یارانه خود وام بگیرید

یکی از مسئولان بانک مرکزی اعلام کرد: سرپرستان خانوار می‌توانند وام ۵ میلیون تومانی با ضمانت یارانه هایشان دریافت کنند.  حمیدرضا غنی آبادی اظهار کرد: بانک مرکزی از سال گذشته ساز و کار اعطای کارت اعتباری به مردم را فراهم آورد تا کارتهای اعتباری به تدریج جایگزین تسهیلات خرد بانکی شوند. بر اساس این خبر، وی

یکی از مسئولان بانک مرکزی اعلام کرد: سرپرستان خانوار می‌توانند وام ۵ میلیون تومانی با ضمانت یارانه هایشان دریافت کنند.

600x400 vaam main 300x200 جزئیات وام ۵ میلیون تومانی/ با یارانه خود وام بگیرید

 حمیدرضا غنی آبادی اظهار کرد: بانک مرکزی از سال گذشته ساز و کار اعطای کارت اعتباری به مردم را فراهم آورد تا کارتهای اعتباری به تدریج جایگزین تسهیلات خرد بانکی شوند.

بر اساس این خبر، وی گفت: دستورالعمل اعطای کارتها سال گذشته ابلاغ شد و بر مبنای آن، سقف تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شد و نرخ سود هم ۱۸ درصد بود تا سرعت استفاده از تسهیلات بانکی افزایش یابد.

غنی آبادی تصریح کرد: موضوع دوم کاهش تشریفات اداری اعطای تسهیلات بود به این معنا که وقتی فردی برای دریافت وام به بانک مراجعه می‌کرد و موضوع دریافت وام را تسهیلات خرید خودرو عنوان می‌کرد، به لحاظ شرعی باید حتما آن وام  را  برای خرید خودرو مصرف می‌کرد.

وی افزود: کارتهای اعتباری این امکان را فراهم می‌کرد که فرد منابع را برای تامین هر نیازی مصرف کند و مبلغ آن را بر مبنای توافق با بانک پرداخت نماید. همچنین می توان از این کارت ها در بخش خدمات استفاد کرد.

 غنی آبادی تاکید کرد: متقاضیان کارتهای اعتباری با ضمانت قرار دادن حسابهای یارانه ای، می‌توانند از وام استفاده کنند و حداکثر تا سقف ۵ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ساله و سود ۱۸ درصد وام دریافت کنند که بازپرداخت تسهیلات به صورت خودکار از یارانه ها باشد.  مبالغ این وام ها، صرفا برای خرید کالا و خدمات بوده و تراکنش‌های مالی برداشت وجه و انتقال وجوه، امکان ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.