کد خبر : 27071
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 18:49

جزییات سفر دو روزه رییس جمهور و ۱۲ وزیر به خوزستان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

 شهاوند، سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان در خصوص اینکه رییس جمهور و وزیران به چه شهرستان هایی سفر می‌کنند، عنوان کرد:

2015806 702 جزییات سفر دو روزه رییس جمهور و ۱۲ وزیر به خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ صبح پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ رئیس جمهور از فرودگاه دزفول وارد خوزستان می شود که در یکی از کارگاه های احیا شده دزفول به صورت نمادین جشن احیا ۱۶۰ کارگاه های تعطیل شده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور همچنین پس از افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک همزمان با مردم شهرستان‌های دزفول و شوش نیز دیدار خواهند کرد.

به گفته سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، دیدارهای مردمی رئیس جمهور در شهرهای اندیمشک، اهواز و شادگان انجام می شود.

شهاوند ادامه داد: در این سفر نیز ۷۰ کیلومتر از پروژه مهم دو خطه کردن اهواز اندیمشک افتتاح می شود.

رئیس جمهور همچنین در سازمان آب و برق حضور پیدا می‌کنند و به صورت مانیتورینگ از پروژه آب غدیر، آب و فاضلاب بازدید و افتتاح پروژه های آبرسانی به چند روستا انجام می شود، پس از آن ساعت ۱۶ یا ۱۷ با مردم اهواز در مصلی نماز جمعه دیدار خواهند داشت و در ادامه با سران طوایف، بزرگان و متنفذان عشایر دیدار خواهند کرد.

سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، در خصوص روز دوم سفر گفت: ابراهیم رییسی صبح روز جمعه در شهرستان هویزه برای افتتاح پالایشگاه گاز حضور پیدا می‌کنند و پس از آن، در شهرستان شادگان ساعت ۱۰ صبح دیدار مردمی دارند که یا در مصلی شادگان یا در یکی از سالن‌های ورزشی انجام می شود البته مکان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد، همچنین در یکی از روستاهای شهرستان شادگان از نمایشگاه دستاوردهای بومی- محلی بازدید انجام می شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور در ادامه در اهواز، با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی و در انتهای سفر نشست خبری و شورای اداری استان برگزار می شود.

شهاوند در خصوص اینکه وزرا و معاونان در کدام شهرستان‌ها حضور پیدا کرده و چه پروژه هایی را افتتاح می کنند اظهار کرد: حدود ۱۲ وزیر و ۲ یا سه معاون، رییس جمهور را همراهی می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خاطرشان کرد: بر اساس تقسیم بندی انجام شده وزرا باتوجه به مسائل و مشکلاتی که هر شهرستان دارد، در آن شهر حضور پیدا می‌کنند و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو خواهند کرد.

وی افزود: به غیر از پروژه هایی که افتتاح می شود یک سری پروژه در بهبهان، شوشتر، هندیجان و بندر امام توسط وزرا و معاونین محترم به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.