کد خبر : 20705
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 14:39

جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر با نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتابkhuztab بخوانید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر، حسین صفری شهردار بندرماهشهر اظهار کرد: شهرداری در این برهه زمانی در حال برنامه ریزی و تدوین بودجه ۱۴۰۱ است و ملاک اختصاص بودجه، پروژه های اولویت دار بندرماهشهر و شهرک ها خواهد بود.

شهردار بندرماهشهر گفت: در تنظیم بودجه به احداث کانال دفع آبهای سطحی، ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر، تاسیس اسکله پارک ساحلی مجیدیه و تعریف برخی پروژه های عمرانی برای محرومیت زدایی از شهرک ها و مناطق کم برخوردار نگاه ویژه ای شده است.

حسین صفری تصریح کرد: متاسفانه بیشتر مسئولین کشوری و استانی به دلیل وجود صنایع پتروشیمی در منطقه، شهرستان بندرماهشهر را به عنوان یک شهر برخوردار می‌دانند و چنین دیدی نسبت به شهرستان باعث دشواری در جذب بودجه برای شهرستان شده است. این در حالی است که وجود صنایع باعث شده است مقیاس خدمات دهی در شهرستان نسبت به شهرهای دیگر چندین برابر شود.

صفری در خصوص اختصاص بودجه های ملی و استانی و منطقه ای از نماینده مجلس شورای اسلامی تقاضا کرد و گفت: از نماینده محترم بندرماهشهر تقاضا دارم شهرداری های شهرستان را در جذب بودجه های ملی ، استانی و منطقه ای پشتیبانی و حمایت کنند تا بتوان با تعریف پروژه های عمرانی و زیرساختی ، درصد مشکلات شهرستان را به حداقل برسانیم.

شهردار بندرماهشهر از مشکلات ریل قطار در کنار سکونت‌گاه های شهروندان در شهرک شهید رجایی گفت و اظهار کرد: وجود ریل قطار در کنار سکونت‌گاه های شهرک شهید رجایی برای مردم عزیز این شهرک مشکلاتی را به وجود آورده که از نماینده محترم شهرستان درخواست این موضوع را دارم که برای حل این معضل رایزنی های لازم را با مسئولین ذیربط انجام داده تا شاهد خسارت های جانی و مالی در این خصوص نباشیم.

وی افزود: مشکلات فاضلاب در شهرستان بندرماهشهر و خصوصا شهرک آیت الله طالقانی وجود دارد و چنین معضلی خاطر مردم شریف این شهرک را مکدر نموده است، لذا از نماینده محترم شهرستان درخواست میکنم برای حل این معضل مکاتباتی با مسئولین استانی و کشوری انجام دهند تا در این خصوص چاره اندیشی شود.

شهردار بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: اکنون شهرستان بندرماهشهر با مشکل آسفالت مواجه است و میزان حفاری ارگان ها به دلیل فرسودگی زیرساخت ها در سطح شهرستان زیاد بوده که این نیز مزید بر علت شده است. از جانبی نیز خرید قیر به دشواری و با قیمت سرسام آور و هزینه گزاف صورت می‌گیرد، پیگیری هایی نیز جهت تخصیص قیر رایگان صورت گرفته است اما لازم است نماینده محترم هم با پیگیری های ملی ما را در این امر یاری دهند تا شهرداری بتواند تمامی خیابان ها و کوچه های شهر را ترمیم نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.