کد خبر : 17750
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 4:03

جنگ لفظی اسکندر لطفعلی زاده و مازیار جهانبخشی، ۲ عضو ناکارآمد شورای شهر اهواز/ شورایی که با انتصاب شاعری و نوشادی به اعتماد مردم خیانت کرد

اخبار مهم خوزستان و اهواز را در خوزتاب khuztab بخوانید

♨️ جنگ لفظی اسکندر لطفعلی زاده و مازیار جهانبخشی، ۲ عضو ناکارآمد شورای شهر اهواز/ شورایی که با انتصاب شاعری و نوشادی به اعتماد مردم خیانت کرد

IMG 20210421 040652 562 جنگ لفظی اسکندر لطفعلی زاده و مازیار جهانبخشی، ۲ عضو ناکارآمد شورای شهر اهواز/ شورایی که با انتصاب شاعری و نوشادی به اعتماد مردم خیانت کرد

🔰 خوزتاب؛

بعد از استنکاف چند باره اعضای شورای شهر اهواز از نامه های سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر غیر قانونی بودن انتصاب موسی شاعری کریمی، اعضای شورای شهر اهواز در حالی شبانه با انتصاب ابراهیم نوشادی بعنوان شهردار اهواز موافقت‌ کردند که نوشادی از ابتدا نشان داد دنباله رو موسی شاعری است و نه تنها برنامه ای برای برون رفت شهر اهواز از فجایع گذشته و آینده ندارد، بلکه موافق تداوم مسئولیت انتصابات غلط موسی شاعری در شهرداری اهواز است!

🔻 اسکندر لطفعلی زاده که به عنوان تنها حامی لحظات آخر موسی شاعری هنوز معلوم نشده از کدام عملکرد شاعری دفاع می‌کند از همان شب اول مخالفتش به انتصاب نوشادی را عیان کرد، به نحوی که بعد از سواستفاده نوشادی از واکسن پاکبانان گفت: شهرداراهواز مشروعیت ندارد.
و بعد هم اعلام کرد دراعتراض به احجاف در حق مردم برای ربایش واکسن اقشار در معرض خطر ، بیماران ،کارگران مظلوم که جان خود را به دلیل نبود واکسن از دست می دهند توسط شهردار غیرقانونی اهواز در مراسم معارفه وی حاضر نشدم.

 

🔸 بعد از این صحبت‌های اسکندر لطفعلی زاده که بوی سهم خواهی و پدرخواندگی به وضوح از آن به مشام می‌رسید این بار یکی دیگر از اعضای ناكارآمد شورای شهر به نام مازیار جهانبخشی بعد از مدت ها صدایش بلند شد و این بار در حمایت از نوشادی بی برنامه گفت: کمتر از ۶۰ روز پیش از برگزاری انتخابات شورا چه معنایی دارد و با چه هدفی صورت می‌گیرد؟ مردم می‌دانند طرح ادعاهای واهی و حاشیه‌ای یک روز پس از معارفه شهردار، چه معنایی دارد؟
🔸جهانبخشی افزود: اگر مسئولیت کمیسیونی در شورا بر عهده کسی باشد و آن عضو شورا در سال حتی یک جلسه آن کمیسیون را برگزار نکند آیا عمل درستی است؟ چرا این عضو شورا در زمینه مزایده‌های سئوال برانگیز که در گذشته انجام شد شفاف‌سازی صورت نمی‌دهد؟
فردی که در حدود دو سال حضور شهردار قبلی سکوت کرد و حتی یک تذکر و نطق اعتراضی و نقد نداشت، چگونه می‌تواند یک روز پس از معارفه شهردار جدید، به او تذکر دهد؟ آیا او اصولاً صداقت دارد؟
آیا شخصی که یک روز پس از معارفه شهردار اهواز که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان (نماینده مقام معظم رهبری) و استاندار (نماینده عالی دولت)؛ برگزار می‌شد، نامه تذکر خود را به رئیس شورای شهر تحویل داده است، فرد مناسبی برای نمایندگی مردم شریف اهواز می‌باشد؟

 

🔷لازم به ذکر است مازیار جهانبخشی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز پیش از این با حمایت کورکورانه از شاعری در اردیبهشت ۹۸ نیز گفته بود: آقای شاعری، مدیری جوان و آینده دار است و انتصاب ایشان از این جهت که از بدنه شهرداری است می تواند بسیار کارساز و راهگشا باشد. شاعری با آشنایی به امورات شهرداری و آگاهی نسبی که از زیرساخت های شهری اهواز دارد، می تواند در مباحث عمرانی تحول ایجاد کند.

🛑 پی نوشت: حالا باید دید حنای این ۱۳ عضو شورای کلان روستای اهواز دیگر برای مردم رنگی دارد یا خیر؟

📲کانال تلگرام خوزتاب👇
Telegram.me/khuztab

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.