کد خبر : 16651
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1399 - 16:59

جوابیه بنیاد مسکن به خبر پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب

اخبار خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید

جوابیه بنیاد مسکن خوزستان به پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب پیرو انتشار خبری در خصوص ممانعت ساخت و ساز در روستای سوخته شهریاری رامهرمز

 

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری خوزتاب

با سلام
احتراما ، با توجه به انتشار خبر مربوط به درخواست یکی از ساکنین روستای “سوخته شهریاری رامهرمز ” برای ساخت و ساز توضیحات زیر ارسال می شود .

پس از بررسی و کارشناسی محل مذکورتوسط کارشناسان این بنیاد اعلام می‌گردد که مطابق طرح هادی روستای “بنه سوخته” حریم راه در این روستا که جاده ارتباطی روستای ” بنه چراغ” نیز می‌باشد پانزده متر از آکس( حریم ) جاده در طرح هادی روستای بنه سوخته مصوب شده است.

 

پس از کارشناسی مشخص گردید که دویست متر مربع از ملک متقاضی در حریم راه واقع شده است که در صورت ارائه و تکمیل پرونده از طرف متقاضی یا دهیاری برای حذف حریم راه و موافقت بخشداری و همچنی مطرح شدن در “کمیته تغییر کاربری” و موافقت کمیته تغییر کاربری طرح هادی با کاهش یا حذف حریم راه در آن قسمت جاده – که از داخل روستا عبور می‌کند – مشکل این متقاضی حل خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که تصویب طرح هادی هر روستا با حضور و تصمیم نمایندگان تام الاختیار حداقل دوازده اداره کل و همچنین دفتر فنی استانداری انجام میگیرد

 

روابط عمومی بنیاد مسکن خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل جابری دوشنبه , 21 مهر 1399 - 22:33

باسلام .راه ارتباطاتی روستای چراغ خودش جداست .روستای چراغ راه اصلی جدا گانه داره