کد خبر : 22899
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردین 1401 - 15:39

جوابیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص اتفاقات اخیر یکی از شعب استان خوزستان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

سازمان تامین اجتماعی بندرامام خمینی(ره) در خصوص خبر منتشر شده با مضمون “ضرب و شتم ارباب رجوع”، جوابیه به شرح ذیل صادر می نماید.

3265 جوابیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص اتفاقات اخیر یکی از شعب استان خوزستان

به آگاهی می رساند، سازمان تامین اجتماعی شعبه دو بندرامام خمینی(ره)، مباحث مطرح شده در خصوص ضرب و شتم ارباب رجوع را قویا تکذیب کرده و اعلام می دارد، شخصی جهت انجام امورات بیمه ای خود پس مراجعه به این شعبه توسط کارشناس مربوطه راهنمایی شده است.

ادامه دار بودن روند خدمت رسانی باعث ناراحتی و درگیری لفظی ارباب رجوع با کارشناس و پس از آن مدیریت این سازمان شد. با دخالت حراست سازمان و در کمال آرامش این موضوع ختم به خیر شده و هیچگونه ضرب و شتم و یا توهینی در این حادثه رخ نداده است.

لازم به ذکر است در روزهای پس از این اتفاق، درخواست ارباب رجوع با مراجعه مجدد به این سازمان و رفع هرگونه کدورت احتمالی بین‌طرفین انجام شد.

سازمان تامین اجتماعی شعبه دو بندرامام خمینی(ره) در راستای ارتقای کیفی وظایف سازمانی و همچنین‌تلاش در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم‌شهرستان بندرماهشهر یکی از سازمان‌های مطرح در سطح استان خوزستان بوده و این‌موضوع با همت، پشتکار و سعه صدر تمام‌کارکنان این مجموعه حاصل شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.