کد خبر : 23239
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 14:18

جوی روباز این بار جان کودک ۲۲ ماهه اهل روستای «قلعه چنعان کارون» را گرفت

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

عضو شورای روستای قلعه چنعان با تایید خبر جان دادن کودک خردسال در جوی روباز، گفت: طبق گفته شاهدان عینی این کودک به دنبال برادر بزرگتر خود که برای خرید از منزل خارج شده بود رفته که در جوی روباز سقوط می‌کند.

14010219000421 Test PhotoN جوی روباز این بار جان کودک ۲۲ ماهه اهل روستای «قلعه چنعان کارون» را گرفت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ امروز بار دیگر کودکی ۲۲ ماهه بر اثر سقوط در جوی روباز در روستای قلعه چنعان شهرستان کارون جان خود را از دست داد.

کاظم حزباوی عضو شورای روستای قلعه چنعان  با تایید این خبر در این رابطه طی گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: طبق گفته شاهدان عینی این کودک به دنبال برادر بزرگتر خود  که برای خرید از منزل خارج شده بود رفته که در جوی روباز سقوط می‌کند.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه ظاهراً کسی در خیابان نبوده است که به کودک کمک کند، افزود: با توجه به اینکه این کودک نمی‌تواند برای خروج از جوی به خودش کمک کند در فاضلاب خفه شده و جان می‌دهد.

عضو شورای روستای قلعه چنعان گفت: مدتی که از نبود کودک می‌گذرد پدر  خانواده با پرس و جو و پیگیری متوجه می‌شود که فرزندش در جوی روباز افتاده و خفه شده است.

حزباوی بیان کرد: از خیابان یک شرقی تا خیابان ۱۱ شرقی و از یک غربی تا ۱۱ غربی در  روستای قلعه چنعان جوی‌ها روباز است.

مرگ محمد صادق زرگانی در ۱۰ فروردین ۹۵، محمد عرفان عبیداوی کودک یک و نیم ساله در ۱۹ اردیبهشت ۹۷ و علی بروایه کودک سه ساله در ۲۲ مرداد ۹۷، صدیقه حیدری دختر خردسال در کوی سیاحی، دانیال ناصری در کوت عبدالله و فارس حیدری در کوی گلدشت اهواز، نشان از نابسامانی وضعیت فاضلاب و مجاری دفع آبهای سطحی و بی توجهی به زیرساخت‌ها، علیرغم وعده‌های مکرر مسئولان آبفا و شهرداری و شورای شهر دارد.

مشکل ساماندهی، درپوش‌گذاری و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های آب سال‌هاست که به محل مناقشه شهرداری و شرکت آبفا تبدیل شده و نتیجه آن، عدم پاسخگویی مناسب و تکرار حوادث تلخ است که هر لحظه سلامت و جان کودکان را هدف قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.