کد خبر : 7375
تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 5:04

حادثه ای مشكوك همزمان با ديدار آبه با رهبر انقلاب/ پای «تيم بی» در ميان است؟

همزمان با آغاز ملاقات نخست وزير ژاپن با رهبر معظم انقلاب در صبح امروز، واقعه ای مشكوك در دريای عمان خبرهای سفر آبه به تهران را تحت الشعاع خود قرار داد. به گزارش جماران، ابعاد حادثه انفجار دو نفتكش در دريای عمان و علت حادثه، هنوز روشن نشده است و ايران نيز نجات ملوانان اين

همزمان با آغاز ملاقات نخست وزير ژاپن با رهبر معظم انقلاب در صبح امروز، واقعه ای مشكوك در دريای عمان خبرهای سفر آبه به تهران را تحت الشعاع خود قرار داد.

IMG 20190613 115201 674 300x200 حادثه ای مشكوك همزمان با ديدار آبه با رهبر انقلاب/ پای «تيم بی» در ميان است؟

به گزارش جماران، ابعاد حادثه انفجار دو نفتكش در دريای عمان و علت حادثه، هنوز روشن نشده است و ايران نيز نجات ملوانان اين نفت كش ها شتافته است، اما وقوع اين حادثه ساعاتی پس از تأكيد رييس جمهوری اسلامی ايران بر خودداری كشورمان از آغاز جنگ در منطقه، شك برانگيز است.

IMG 20190613 120229 280 300x174 حادثه ای مشكوك همزمان با ديدار آبه با رهبر انقلاب/ پای «تيم بی» در ميان است؟

تأكيد چند باره ی روحانی در پاسخ به ابراز نگرانی آبه از وقوع “جنگ اتفاقی” در منطقه بيان شد.

نكته قابل توجه در اين زمينه آن است كه محمدجواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان نيز بارها طی مصاحبه با رسانه های غربی، نسبت به خرابكاری «تيم بی» و جنگ افروزی آنان هشدار داده بود و اكنون كه نخست وزير ژاپن برای اولين بار پس از پيروزي انقلاب اسلامی به تهران سفر كرده است تا برگ تازه ای در روابط دو جانبه رقم بخورد، احتمال طراحی پروژه های مخرب دور از ذهن به نظر نمی رسد.

آبه در شرايطی به تهران آمده است كه «تيم بی» بی سابقه ترين تلاش ها برای انزوای جمهوری اسلامی ايران در جهان را انجام داده است./ جماران

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.