حرف هایی که نصفه مانده بود ؛ صحبتی که برای باشگاهی دیگر شد

جلسه نوبت عصر مجلس شوری اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت در حالی برگزار شد، که حاشیه های جالبی در برداشت. به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت در ساعت ۱۴:۳۰ امروز -شنبه- به ریاست علی لاریجانی آغاز شد. از ابتدای جلسه علنی امروز نمایندگان مستقیما وارد بررسی صلاحیت

جلسه نوبت عصر مجلس شوری اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت در حالی برگزار شد، که حاشیه های جالبی در برداشت.

IMG17341271 300x193 حرف هایی که نصفه مانده بود ؛ صحبتی که برای باشگاهی دیگر شد

n82636711 71814923 حرف هایی که نصفه مانده بود ؛ صحبتی که برای باشگاهی دیگر شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت در ساعت ۱۴:۳۰ امروز -شنبه- به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
از ابتدای جلسه علنی امروز نمایندگان مستقیما وارد بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کشور شدند و قبل از آغاز بررسی صلاحیت، تذکرات شفاهی و کتبی در مجلس داده نشد.
وزیران پیشنهادی دولت نیز در جلسه عصر امروز مجلس مانند همیشه در صندلی های نخست و جایگاه هیات دولت نشسته بودند و نمایندگان مختلف به صندلی های آنها مراجع کرده و با آنان گفت و گو می کردند.
رایزنی های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز با وزیران پیشنهادی همچنان ادامه داشت و این موضوع در جلسه بسیار چشمگیر بود.
یکی از حاشیه های امروز عصر مجلس، سخنان هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت بود.
علی لاریجانی پس از پایان سخنان این نماینده خطاب به وی گفت: شما در سخنان خود بیان کردید که آقای زنگنه نمایندگان مجلس را استخدام کرده که این حرف اشتباه است.
نماینده مردم ایذه و باغملک نیز به لاریجانی گفت: منظور من نمایندگان سابق مجلس است که لاریجانی به او گفت: شما از لفظ نمایندگان مجلس استفاده کردید، نمایندگان مجلس کسانی هستند که اینجا حضور دارند و این حرف اشتباه است.
خادمی به همین حرف ها بسنده نکرد و دقایقی بعد دوباره از علی لاریجانی خواست دوباره تذکر دهد.
وی خطاب به لاریجانی گفت: شما عصبانی هستید، چرا نگذاشتید من کامل حرف بزنم، حرف های من نصفه ماند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عصبانی نیستم.
لاریجانی بیان داشت: شما در سخنانتان گفتید نمایندگان مجلس را استخدام نکنید، شما خودتان کارمند وزارت نفت بودید، آقای زنگنه که شما را استخدام نکرده است، از مردم رای گرفتید و به مجلس آمدید.
لاریجانی ادامه داد: نماینده ای سراغ ندارم وقتی به مجلس آمد، کارمند وزارت نفت شود. آقای زنگنه اگر یک نماینده استخدام کرده باشد، برخورد می کنیم.
رئیس مجلس افزود: این روزها پشت سر شما در سایت ها و کانال ها حرف زیاد می زنند، حرف خلاف نیز زیاد است، شما با دست خودتان مساله ایجاد نکنید.
در ادامه محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر که در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت سخنرانی کرده بود در تذکری گفت: من در مورد باشگاه نفت فوتبال صحبت نکردم، بلکه در مورد باشگاه نفت نیرو صحبت کردم. این کجا و آن جا و سپس این شعر را خواند: «دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هر دو جانسوزند ولی این کجا و آن کجا»
در ادامه لاریجانی از وزیر پیشنهادی نفت خواست که در این باره توضیحاتی را ارائه کند.
اسحاق جهانگیری که از امروز صبح در جلسه علنی مجلس حضور داشت، در ساعت ۱۷:۳۵ جلسه علنی مجلس را ترک کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.