حساب‌های شرکت همراهان خودرو ملل مسدود است

حساب‌های شرکت همراهان خودرو ملل مسدود است مدیرکل تعزیرات خوزستان گفت: علاوه بر جرائم نقدی شرکت همراهان خودرو ملل، در حال حاضر تمامی حساب‌های این شرکت مسدود است و این آراءاز نظر تعزیرات حکومتی قطعی است     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، با وجود مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه

حساب‌های شرکت همراهان خودرو ملل مسدود است

مدیرکل تعزیرات خوزستان گفت: علاوه بر جرائم نقدی شرکت همراهان خودرو ملل، در حال حاضر تمامی حساب‌های این شرکت مسدود است و این آراءاز نظر تعزیرات حکومتی قطعی است

 

IMG 20190707 223440 048 300x260 حساب‌های شرکت همراهان خودرو ملل مسدود است

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، با وجود مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند ، یک شرکت به اصطلاح وارد کننده خودرو به نام “همراهان خودرو ملل” با تبلیغات فراوان اعتماد هم استانی هایمان را جلب و برای وارد کردن خودرو اروندی از آنها مبالغی میلیونی دریافت کرده است؛ اما پس از ماه ها(از اواخر سال ۹۶ تاکنون) خودرویی به تعدادی از این افراد تحویل نداده است.

رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات خوزستان در خصوص شرکت همراهان خودرو ملل، اظهار کرد: از آذرماه سال ۹۷ پرونده‌هایی علیه شرکت همراهان خودرو در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که عدم تحویل خودرو بر اساس قرارداد فی‌مابین بیشترین شکایت مردم را شامل می‌شود.

وی افزود: تعزیرات حکومتی استان هم در شعبه بدوی و هم در شعبه تجدیدنظر آراء خود را صادر کرده است ولی بر اساس قانون متهمان موضوع را در دیوان عدالت اداری طرح کردند.

مدیرکل تعزیرات خوزستان عنوان کرد: از مجموعه ۱۱ پرونده تاکنون دیوان برای ۵ پرونده رأی شعبه تعزیرات را نقض کرده است که تعزیرات مجدداً اصرار بر تائید رأی داشت و به دیوان ارسال کرد و در مورد ۶ پرونده تاکنون اظهارنظر نشده است.

وی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی طبق ماده ۳۳ آیین‌نامه مجوز تعطیلی برای این شرکت به دلیل استنکاف از جزای نقدی صادر کرد که دیوان عدالت این ماده را نیز ابطال کرد.

سعیدی گفت: علاوه بر جرائم نقدی این شرکت باید خودروها را بر اساس قرارداد تحویل دهد و در حال حاضر تمامی حساب‌های این شرکت مسدود است و این آراء از نظر تعزیرات حکومتی قطعی است اما فعلاً منتظر نظر دیوان عدالت اداری هستیم.

بزودی اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.