کد خبر : 20220
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 9:16

حضور فروشگاه‌های هایپراستار با دو شعبه در شهر اهواز

حضور فروشگاه‌های هایپراستار با دو شعبه در شهر اهواز مجموعه هایپراستار با ۲۴ سوپرمارکت و هایپرمارکت و همچنین ۱۶ مینی‌مارکت، از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت‌های ایران است که توانسته با قیمت‌های مناسب و تنوع بالای محصولات، تمامی نیاز‌های خانوار ایرانی را در زیر یک سقف فراهم کند. تنوع کالایی بالا، در اختیار قراردادن کالاهای

حضور فروشگاه‌های هایپراستار با دو شعبه در شهر اهواز

IMG 20211127 091227 839 حضور فروشگاه‌های هایپراستار با دو شعبه در شهر اهواز

مجموعه هایپراستار با ۲۴ سوپرمارکت و هایپرمارکت و همچنین ۱۶ مینی‌مارکت، از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت‌های ایران است که توانسته با قیمت‌های مناسب و تنوع بالای محصولات، تمامی نیاز‌های خانوار ایرانی را در زیر یک سقف فراهم کند. تنوع کالایی بالا، در اختیار قراردادن کالاهای با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها با مناسب‌ترین قیمت‌ها همراه با تخفیفات روزانه از مهم‌ترین ارزش‌های هایپراستار است، که در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر می‌گیرد. هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولات، قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را ارائه داده است.
مجموعه هایپراستار در گامی جدید برای خدمت‌‌رسانی به شهروندان اهوازی، دو شعبه خود را در اهواز افتتاح کرد.

 

شعبه‌ی اول این مجموعه در مجتمع پارک سنتر واقع در ملی راه، بلوار ساحلی شرقی، مجتمع ساحلی شرقی، افتتاح شده است که با مساحت بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع و ۱۲۰۰ جایگاه پارکینگ می‌باشد.

 

شعبه دوم در سیتی سنتر خلیج فارس واقع در کیان آباد، خیابان یکم شرقی، مجتمع سیتی سنتر خلیج فارس با مساحت بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع و ۱۰۰۰جایگاه پارکینگ می‌باشد.

با خرید از شعبه پارک سنتر هایپراستار برنده ۴ دستگاه پژو ۲۰۶ شوید!
همانند تمامی افتتاحیه‌های هایپراستار، شعب هایپراستار اهواز نیز جوایز بسیاری را برای مشتریان خود در نظر دارند. شما با خرید هر ۱۰۰ هزار تومان از هایپراستار شعبه پارک سنتر اهواز می‌توانید شانس شرکت در قرعه‌کشی را پیدا کنید. این‌بار هایپراستار برای مشتریان خود جایزه متفاوتی در نظر گرفته است. با هر بار خرید و افزایش شانس خود می‌توانید در قرعه‌کشی ۴ دستگاه پژو ۲۰۶ شرکت کنید. این جشنواره به مدت ۴ ماه (هر ماه یک دستگاه) ادامه دارد، پس فرصت را از دست ندهید.

در دوران کرونا از هایپراستار ایمن خرید کنید

PR 2 حضور فروشگاه‌های هایپراستار با دو شعبه در شهر اهواز

کرونا همچنان خطر آفرین است، اما هایپراستار در تمامی شعب خود تلاش کرده است با رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی بهداشتی HACCP، ایمن‌ترین شرایط خرید را برای مشتریان خود فراهم کند. شرکت سوئیسی SGS مسئول نظارت بر بخش‌های فروش ماهی، مرغ، قصابی، میوه و سبزیجات فروشگاه هایپراستار می‌باشد تا این اطمینان را برای خریداران ایجاد کند که محصولات در سلامت کامل و به دور از هرگونه آلودگی به دستشان می‌رسد. در راستای ایجاد محیطی امن و بهداشتی در فروشگاه‌های هایپراستار تمامی توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO)، رعایت شده و مانند سایر شعبه‌های سراسر کشور، پروتکل‌های زیر با دقت رعایت می‌شود:
۱٫ تمامی کارکنان از ماسک استفاده می‌کنند.
۲٫ دمای بدن کارکنان و خریداران به طور مرتب چک می‌شود.
۳٫ سطح فروشگاه، به خصوص چرخ‌های دستی و صندوق‌ها به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.
۴٫ برچسب‌های ویژه برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل فروشگاه نصب شده است.
علاوه بر این، آموزش تخصصی به کارکنان هایپراستار در سراسر کشور باعث شده تا با دقت، طبق آموزش‌های دریافتی، تمامی دستورالعمل‌های ویژه مقابله با کرونا را رعایت کنند. از این رو در این فروشگاه مانند سایر شعبه‌های هایپراستار، تمامی کارکنان و همچنین مشتریان موظف به استفاده از ماسک هستند تا محیطی به دور از آلودگی در فضای فروشگاه ایجاد شود. پیشنهاد می‌شود در راستای حفظ سلامت خود، با مراجعه در یک یا چند نوبت در طول ماه از فروشگاه‌های هایپراستار خرید خود را انجام دهید.

خرید کنید، تخفیف بگیرید، جایزه ببرید!

PR 3 حضور فروشگاه‌های هایپراستار با دو شعبه در شهر اهواز
تخفیف‌ها در هایپراستار پایان ندارند. از طرفی تنوع محصولات و مقرون به صرفه بودن، دلایل خوبی برای خرید‌های روزانه و ماهانه هستند. هایپراستار در شبکه‌های مجازی خود مانند اینستاگرام علاوه بر اعلام تخفیف‌های محصولات، جوایز، قرعه‌کشی‌ها، کمپین‌ها و مسابقه‌هایی که در هایپراستار برگزار می‌شوند را به اشتراک می‌گذارد.
باتوجه به افتتاحیه شعبه پارک سنتر به ازای هر ۱۰۰ هزارتومان خرید مشتریان در قرعه‌کشی، ۳۰۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی شرکت داده شده‌اند و همچنین در شعبه خلیج فارس از۲۵ آبان ماه به مدت ۴ هفته پیاپی، به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید مشتریان در قرعه‌کشی روزانه ۱۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی شرکت داده می‌شوند.
هایپراستار به عنوان یک مجموعه به‌روز و کارآمد، سعی می‌کند تا صرفا یک فروشگاه نباشد و با ارائه مطالب جذابی در زمینه سبک زندگی و آشپزی، در صفحه اینستاگرام خود ارتباط خود را با مخاطبین و مشتریان حفظ کند. هایپراستار قرعه‌کشی‌های هفتگی در بین دنبال‌کنندگان خود برگزار می‌کند که شما هم می‌توانید جزء برندگان آن‌ها باشید، پس همین حالا صفحه اینستاگرام هایپراستار را دنبال کنید.

شروع به کار شعب فروشگاه‌های مایلی در پارک سنتر و سیتی سنتر خلیج فارس

PR 4 حضور فروشگاه‌های هایپراستار با دو شعبه در شهر اهواز

با افتتاح شعب هایپراستار در اهواز، فروشگاه آرایشی بهداشتی مایلی نیز افتتاح شد. فروشگاه‌های مایلی تلاش دارد با ارائه متنوع ‌ترین محصولات با قیمتی مناسب و ضمانت اصالت کالا در کنار مشاوره تخصصی، بهترین تجربه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

منتظر دیدار شما در شعب هایپراستار اهواز هستیم.
آدرس شعبه ۱ هایپراستار اهواز: ملی راه، بلوار ساحلی شرقی، مجتمع ساحلی شرقی، مجتمع پارک سنتر
آدرس شعبه ۲ هایپراستار اهواز: کیان آباد، خیابان یکم شرقی، مجتمع سیتی سنتر خلیج فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.