کد خبر : 11416
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 9:00

حقوق مرداد ماه کارگران نیشکر به زودی پرداخت می شود

استاندار خوزستان در خصوص مطالبات مالي كارگران شركت نيشكر هفت تپه گفت: مطالبات مالي تا تير ماه پرداخت شده و مطالبات مرداد ماه هم به زودي پرداخت مي شود ،قرارداد کارگران نیشکر هفت تپه با کارفرما تمام شده است و کارفرما تصمیم گرفت با تعدادی از کارگران (۲۰ نفر) تمدید نکند که مشکل از اینجا

استاندار خوزستان در خصوص مطالبات مالي كارگران شركت نيشكر هفت تپه گفت: مطالبات مالي تا تير ماه پرداخت شده و مطالبات مرداد ماه هم به زودي پرداخت مي شود ،قرارداد کارگران نیشکر هفت تپه با کارفرما تمام شده است و کارفرما تصمیم گرفت با تعدادی از کارگران (۲۰ نفر) تمدید نکند که مشکل از اینجا شروع شد.

2868562 882 300x188 حقوق مرداد ماه کارگران نیشکر به زودی پرداخت می شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ دکتر شريعتي استاندار خوزستان ۷مهر ماه ۱۳۹۸ در گفتگو با شبکه خبر در خصوص آخرين اقدامات صورت گرفته براي رفع مشكلات و مطالبات كارگران شركت كشت و صنعت نيشكر هفت تپه گفت: اين شركت از سال گذشته بعد از بحران جدي كه داشت، يك كميته اي به رياست دادستان مركز استان و همكاري و همياري نمايندگان از استانداري، اداره كل اطلاعات، قرارگاه ابولفضل، سازمان صنعت، معدن، تجارت و جهاد كشاورزي تشكيل شد و اقدامات خوبي از طرف اين هيئت صورت گرفت و كارفرما و كارگران متعهد به يك سري اقدامات شدند. معوقات حقوقي كارگران، سنوات بازنشستگي و بيمه هاي معوق پرداخت شد و طرح طبقه بندي مشاغل هم در آن شركت اجرا شد و شرايط نسبتا مناسبي حاكم شد.

شريعتي در ادامه گفت: الان هم بخش كشاورزي و صنعت به خوبي دارند كار خود را انجام مي دهند از حدود يك ماه پيش، بيش از ۱۵۵۰ هكتار كشت جديد انجام شده و برنامه ريزي هم بر اين است كه تا پايان مهر ماه امكان كشت نيشكر به ۲۵۰۰ هكتار برسد.

او افزود: بخش صنعت هم اورهال كارخانه را انجام مي دهد چون از آبان ماه بايد برداشت ني شروع شود و كارخانه براي توليد شكر امسال آماده شود.

استاندار خوزستان در خصوص مطالبات مالي كارگران شركت نيشكر هفت تپه گفت: مطالبات مالي تا تير ماه پرداخت شده و مطالبات مرداد ماه هم به زودي پرداخت مي شود. مشكل از آنجا شروع شد كه قرار داد كارفرما با كارگران تمام شد و كارفرما به اختيار خود با ۲۰ نفر تمديد نكرد؛من ديروز براي بررسي دلايل عدم تمديد قرارداد دستور دادم اگر دلايل قانع كننده است ولي قابل اصلاح، براي اين مسئله تصميم گرفته شود و كار ادامه يابد و كارفرما و كارگران هم متعهد به همكاري با هم باشند تا ان شا الله در سال رونق توليد روند توليد هم در اين شركت ادامه يابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.