کد خبر : 26164
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 8:53

حمایت تمام قد دولت از اقتصاد دیجیتال

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

استاندار خوزستان گفت: از همه افراد فعال دانش بنیان می‌خواهم پویش «اقتصاد- دیجیتال» را دنبال کنند و ما در کنار آنها هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

4384088 حمایت تمام قد دولت از اقتصاد دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ علی اکبر حسینی محراب یکشنبه شب در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار کرد: این جلسه پیرامون اقتصاد دیجیتال بود که گزارش خوبی در این زمینه از سوی اداره کل ارتباطات استان ارائه شد.

وی افزود: هدف ما این است که با توجه به ذهن فعال جوانانمان سازماندهی جدیدی در این حوزه طراحی و مجوزهای لازم را برای این حرفه صادر کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: سازمان‌ها را موظف کردیم که سامانه‌های اطلاعاتی در زمینه اقتصاد دیجیتال را تجمیع و کاربردی کنند تا زمانی که پنجره واحد اقتصاد دیجیتال توسط وزارت ارتباطات تکمیل شود تا مردم با کمک این سامانه‌ها بتوانند بهره برداری کاملی از آن داشته باشند.

حسینی محراب گفت: بعد از طی این مراحل رشد خوبی در خدمات این حوزه خواهیم داشت؛ برای ایجاد شغل در اقتصاد دیجیتال نیز بحث و بررسی صورت گرفت که از اموری است که با کمک شرکت‌های دانش بنیان استان ما می‌تواند رشد تصاعدی خوبی در این بخش داشته باشد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: از همه افراد فعال دانش بنیان می‌خواهم این پویش در اقتصاد دیجیتال را دنبال کنند و ما در کنار آنها هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم. البته فعالان این بخش در گذشته با بی مهری‌هایی مواجه شده بودند اما تلاش می‌کنیم با افقی که در حال ترسیم است، مشکلات آنها را حل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.