کد خبر : 25920
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 9:26

حمایت تمام قد مجلس طرح نیشکر هفت‌تپه

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

نماینده مردم شوش و کرخه گفت: مجلس شورای اسلامی و همچنین مجموعه مدیران ملی و استانی با همه توان از رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حمایت می‌کنند.

202105108287398915 1 حمایت تمام قد مجلس طرح نیشکر هفت‌تپه

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ محمد کعب عمیر روز افزود: برای رونق تولید، صنعت، کارآفرینی و اقتصاد منطقه همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از ظرفیت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد شد.

وی به سوء مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در سال‌های گذشته و قبل از بازگشت آن به بیت المال اشاره کرد و گفت: آرامش فعلی حاکم بر این شرکت حاصل تلاش‌های کارگران، پیگیری‌های بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی، ورود قوه قضاییه و سایر دلسوزان نظام است.

کعب عمیر با اشاره به رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عنوان کرد: این شرکت به واسطه مدیریت جهادی و تلاش‌های مضاعف کارگران زحمتکش آن روزهای طلایی خود را سپری می‌کند.

نماینده شوش و کرخه ضمن ابراز گلایه مندی از حاشیه‌های ایجاد شده گفت:‌ بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی در راستای قانون به طور همه جانبه از رونق تولید، صنعت، کارآفرینی و اقتصاد همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حمایت می‌کنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم همدلی و همزبانی برای تحقق شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین تاکید و از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خواست ضمن حمایت از مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مسیر را برای افزایش ظرفیت تولید در این مجموعه، اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه هموار کنند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار کارگر در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.