کد خبر : 26455
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 - 23:41

حمایت کمیته امداد از خانوادهای زندانیان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: یک هزار و ۶۰۰ خانواده به دلیل زندانی بودن سرپرست، تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

4452011 حمایت کمیته امداد از خانوادهای زندانیان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ جمال شیبه عصر امروز سه شنبه در مراسم آزادسازی ۹۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های خوزستان که با کمک خیران صورت گرفت، بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ خانواده زندانی در خوزستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از مجموع خدمات در قالب معیشت، اشتغال، کمک هزینه تحصیلی، مشاوره و… متناسب با نیازشان بهره مند هستند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد خوزستان آمادگی دارد تا زندانیان را با ارائه آموزش‌های مهارتی به سمت اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد هدایت کند چرا که اشتغال‌زایی و توانمند سازی، مانع بازگشت زندانی به زندان است.

شیبه با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد از خانواده‌های زندانیان نیازمند، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا زمینه اشتغال افراد تحت حمایت فراهم شود تا بتوانند با اتکاء به توانایی‌های خود زندگی شایسته‌ای داشته باشند.

وی، هدف از همکاری و تعامل با دستگاه قضائی را جلوگیری از آسیب به خانواده‌های زندانیان اعلام کرد و گفت: خانواده‌های نیازمند می‌توانند با ورود به سامانه «سها» اطلاعات خود را وارد کرده و کمیته امداد براساس استعلام صورت گرفته به هر خانواده‌ای که نیازمند کمک باشد، خدمات لازم را ارائه می‌کند.

 در این مراسم بیش از یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با همکاری سازمان زندان‌ها، خیران در اختیار خانواده زندانیان استان خوزستان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.