کد خبر : 23725
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 12:50

حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان ناکام ماند

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان را از کانال های خبری خوزتاب khuztab دنبال کنید

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صبح امروز برخی از سيستم ها و تجهیزات شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفتند که خوشبختانه علی رغم حملات مذبوحانه صورت گرفته این توطئه ناکام ماند.

..IMG 20220627 125101 579 حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان ناکام ماند

..

به گزارش خوزتاب، صبح امروز اخباری در فضای مجازی مبنی بر حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان منتشر شد.

امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در این خصوص در گفتگو با فارس اظهار کرد: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز متاسفانه بعضي سیستم هاي شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشياری موجود، این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده، تمامی کارکنان حوزه های مختلف با تعهد و تعلق سازمانی در محل کار حاضر بوده و مختصر اختلالی که به سایت، کانال های اطلاع رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: نخبگان و مسوولین امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند و ان شاءالله تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.

امین ابراهیمی تصریح کرد: همه مجموعه هاي رسانه ای کشور توجه داشته باشند که اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان و بدخواهان کشور عزیرمان، از تاریخ امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.

وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت فولاد خوزستان از طریق خبرگزاری‌های رسمی و کانال مجازی شرکت در اپلیکیشن آی‌گپ منتشر خواهند شد.
آدرس اینترنتی کانال رسمی شرکت فولاد خوزستان در پیام رسان آی گپ:

https://iGap.net/khouzestan_steel_co
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.