کد خبر : 22780
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 0:08

اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی تهران؛

خبر خوش وزیر ارشاد برای علاقه‌مندان کتاب؛ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به‌صورت فیزیکی برگزار می شود

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اردیبهشت امسال به صورت فیزیکی و در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

..

IMG 20220406 000330 662 خبر خوش وزیر ارشاد برای علاقه‌مندان کتاب؛ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به‌صورت فیزیکی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ در روزهای اخیر خبر برگزاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران پس از دو سال وقفه، در فضای رسانه‌ای کشور داغ شده و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و کتاب را سرگردان خبرهای عجیب و غریب از مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران کرده است، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود باتوجه به خبرهای ضد و نقیض از احتمال برگزاری نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب اعلام کرد: نمایشگاه کتاب امسال در مصلی تهران برگزار می‌شود.

براین اساس مقرر شد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی در محل مصلی تهران و مجازی در سایت نمایشگاه به نشانی ketab.ir طبق زمان‌بندی مشخص شده در سایت ثبت‌نام از تاریخ ۲۱ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

لازم به ذکراست هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی (فیزیکی و مجازی) یا صرفاً در شکل مجازی شرکت کند.

ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» تا فردا هجدهم فروردین ماه  ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی کتاب های منتشرشده سال ۱۳۹۷ به بعد و در شکل مجازی نیز کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۱ به بعد در نظر گرفته شده است.

ناشران متقاضی شرکت در شکل فیزیکی نمایشگاه می‌توانند برای نمایش و فروش کتاب‌های خود طبق شرایط و ضوابط اعلام شده نسبت به دریافت غرفه مستقل یا اعطای نمایندگی اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.