کد خبر : 19018
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 23:22

خروج هشت شهر خوزستان از وضعیت قرمز

اخبار اهواز و شهرهای استان را در پایگاه خبری خوزتاب KHUZTAB بخوانید

 بر اساس آخرین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تنها چهار شهر خوزستان شامل شوش، شوشتر، هندیجان و ماهشهر در وضعیت قرمز قرار دارند و هشت شهر دیگر استان از وضعیت قرمز خارج شدند

PicsArt 09 17 11.11.46 خروج هشت شهر خوزستان از وضعیت قرمزبه گزارش خوزتاب؛ بر اساس آخرین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، هشت شهر دیگر خوزستان از وضعیت قرمز خارج شده و تنها چهار شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

بر این اساس در حال حاضر شهرهای اندیمشک، دزفول،  مسجد سلیمان،  ایذه،  دست آزادگان،  اهواز،  کارون،  باغملک،  رامهرمز،  امیدیه،  آبادان،  خرمشهر،  بهبهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

همچنین شهرهای لالی،  گتوند،  اندیکا،  هفتکل،  باوی،  حمیدیه،  هویزه،  شادگان،  رامشیر و آغاجاری در وضعیت زرد قرار دارند.

 

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین اعلام کرد که با توجه به پیک احتمالی کرونا در ماه های آینده و لزوم اقدامات پیشگیرانه از هم استانی های گرامی دعوت می‌شود تا هرچه سریعتر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

به گزارش خوزتاب بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شرط سنی تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال از امروز در خوزستان حذف شده و همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند واکسن کرونا دریافت کنند.

 

طبق اعلام جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز چهار  شهرستان در خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۶ شهرستان نارنجی و هفت شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.