کد خبر : 22739
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 20:08

خرید خوراک تضمینی برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی غدیر/افزایش ۳۳درصدی تولید در سه ماهه آخر نسبت به ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۰

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

با عنایت به مدیریت جدید پتروشیمی غدیر که از تغییرات در وزارت خانه شروع شده است، توانسته چرخ تولید روزانه خود را با افزایش چشمگیری مواجه سازد.

3 g3 خرید خوراک تضمینی برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی غدیر/افزایش ۳۳درصدی تولید در سه ماهه آخر نسبت به ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی پتروشیمی غدیر، میانگین تولید روزانه در ۳ماهه اول سال پتروشیمی غدیر ۲۴۳ تن بوده که میزان تولید پس از آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ ، به میانگین تولید روزانه ۳۳۰ تن رسیده است.

طبق آمار و ارقام از آذرماه ۱۴۰۰ تولید پتروشیمی غدیر با رفع موانع تولید بهبود یافت تا جایی که اورهال ۱۰ روزه در ۳ماهه پایانی سال این مجموعه نیز، نتوانست تولید روزانه را با مشکل مواجه کند.

در این مدت ️تحولات وسیعی در حوزه های مختلف پتروشیمی غدیر رخ داد که توانست در زمینه هایی از جمله افزایش تولید، شفاف‌سازی و … پیشتاز از سایر پتروشیمی های منطقه باشد.

روی دیگر از جهش تولید در پتروشیمی غدیر، آنجا نمایان می‌شود که خودکفایی و عدم نیاز به واردات خوراک از کشورهای دیگر آن هم به روش های مبهمی که صورت می‌گرفت پایان یافت و اکنون خوراک خود را بصورت تضمینی از پتروشیمی اروند فراهم می‌کند.

پتروشیمی غدیر در سال ۱۴۰۱ با هدف همکاری با شرکت های دانش‌بنیان و با بهره‌مندی از دانش بومی، در صدد آن است که بتواند قدمی دیگر در راستای حمایت از جوانان این کشور بردارد.

طبق آمار مندرج میانگین تولید پتروشیمی غدیر در ۳ماهه پایان سال ۳۳ درصد بیشتر از ۹ ماهه اول سال بوده است.

اکنون چرخ صنعت در پتروشیمی غدیر بر پایه خودکفایی و افزایش تولید روزانه به دست جوانانی با روحیه جهادی و تکیه بر همت و تلاش آنان می‌چرخد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.