خسارت منازل و کشاورزی برای همه مناطق سیل‌زده در نظر گرفته شود/دستگاه های متولی شیوه پرداخت خسارت را تسهیل کنند

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: لازم است که هم خسارات منازل اعم از لوازم خانگی و مسکن و هم خسارات کشاورزی به صورت جامع برای همه مناطق سیل‌زده و خسارت‌دیده در نظر گرفته شود. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کیامرث حاجی‌زاده در کمیته برآورد، تعیین خسارت

جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده و مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: لازم است که هم خسارات منازل اعم از لوازم خانگی و مسکن و هم خسارات کشاورزی به صورت جامع برای همه مناطق سیل‌زده و خسارت‌دیده در نظر گرفته شود.
IMG 20190515 080624 534 1 300x173 خسارت منازل و کشاورزی برای همه مناطق سیل‌زده در نظر گرفته شود/دستگاه های متولی شیوه پرداخت خسارت را تسهیل کنند
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، کیامرث حاجی‌زاده در کمیته برآورد، تعیین خسارت و تخصیص قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان اظهار کرد: مناطق مختلف استان خوزستان از اواخر آذر ماه ۹۷ درگیر سیلاب بوده که موجب شد شهرهای شمالی و شمال شرق استان نیز درگیر این موضوع شوند.
وی توضیح داد: به عنوان مثال سیلاب در مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و ایذه در مناطق شهری و روستایی و پس از آن هم در شهرستان‌های شمالی، جنوبی و جنوب غرب مثل دزفول، شوش، گتوند، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه، کارون، اهواز، باوی، شادگان، آبادان و خرمشهر را درگیر کرده است و حتی بعضی از روستاهای ما در اندیمشک و  باغملک  هم دچار سیلاب شده‌اند.
جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده تاکید کرد: لازم است که هم خسارات منازل اعم از لوازم خانگی و مسکن و هم خسارات کشاورزی به صورت جامع برای همه مناطق سیل‌زده و خسارت‌دیده در نظر گرفته شود.

وی افزود: دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر نسبت به پرداخت خسارات اقدام کنند و در این زمینه تلاش کنیم که حقوق افراد سیل‌‌زده ضایع نشود و کسی از قلم نیفتد.

حاجی‌زاده در پایان اعلام کرد: دستگاه‌های متولی سعی کنند شیوه پرداخت خسارات را برای مردم تسهیل کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.